امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشکده خصوصی کسب و کار لادر

یکی از دانشگاه های جوان کشور اتریش دانشکده خصوصی کسب و کار لادر می باشد که در زبان انگلیسی lauder business school خوانده می شود و در سال 2003 در شهر وین پایتخت اتریش تاسیس شده است و اعتبارنامه آن  در ژوئن سال 2007 اعطا گشته است. به صورت مخفف نام این دانشگاه را LBS می گویند. این دانشگاه یکی دانشگاه های علمی کاربردی یا فاخ هوخ شوله های برتر کشور اتریش محسوب می شود که فارغ التحصیلان آن در زمینه کسب و کار و کارآفرینی و مدیریت اینقدر آبدیده می شوند که حتی در حین تحصیلات خود می توانند به  کارآفرینی و ایجاد کسب و کار دست بزنند و در پایان تحصیل هم به سرعت جذب شرکت های مختلف می شوند.

  • دانشکده خصوصی کسب و کار لادر
  • مدرسه کسب و کار لادر اتریش
  • مدرسه کسب و کار لادر وین

در سال های اخیر که بحث ایجاد شغل برای تحصیل کرده ها در اکثر کشورها به عنوان یک معضل شناخته شده است برخی کشورها مانند اتریش و کلیه کشورهای پیشرفته غربی، به فکر این افتادند که مدارس کسب و کار را به شکلی بسیار کاربردی تر و عملی تر از دانشگاه های مرسوم تاسیس نمایند که فارغ التحصیلان آن ها از نظر علمی، تجربی و اعتماد به نفس، صلاحیت ایجاد یک کسب و کار و مدیریت آن را داشته باشند. نمونه این موارد دانشکده کسب و کار هاروارد است که از معروف ترین ها در دنیا به شمار می رود. در اروپا نیز دانشکده های کسب و کار زیادی تاسیس شده اند که یکی از معتبر ترین این موارد دانشکده خصوصی کسب و کار لادر در اتریش است و برای مشتاقان تحصیل در اتریش می توانند این دانشگاه را برای تحصیل خود در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که تحصیل در رشته هایی در زمینه کسب و کار و بیزینس در سال های اخیر در کشورهای مختلفی از جمله کشور خودمان هم بسیار مورد توجه و اقبال واقع شده است.

 

تحصیل در مدرسه کسب و کار لادر اتریش

شاید یکی از مشکلات در بسیاری از کشورها این باشد که برخی آموزش های دانشگاهی و آکادمیک فقط جنبه تئوری دارند و در واقعیت و عمل و در زندگی و کسب و کار اصلا کاربردی ندارند. در حقیقت دانشگاه های علمی کاربردی یا فاخ هوخ شوله های اتریش، از همین نظر در دنیا بسیار کم نظیرند. زیرا دقیقا در این دانشکده ها یا دانشگاه های علمی کاربردی، دانشجویان برای ورود به بازار کار یا حتی کارآفرینی و ایجاد شغل برای خود به خوبی آماده می شوند. در تحصیل در مدرسه کسب و کار لادر اتریش به عنوان یکی از بهترین فاخ هوخ شوله ها و دانشگاه های علمی کاربردی این کشور، یک فرصت خوب برای افرادی است که در خود توانایی کارآفرینی را می بینند و یا انسان هایی با ایده های جذاب و عملی برای کسب و کار هستند.

مدرسه کسب و کار لادر یکی از دانشگاه هایی است که امکان تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی را برای متقاضیان فراهم کرده است. دوره های تحصیل به زبان انگلیسی در کلیه دانشگاه های اتریش ارائه نمی گردد و در معدود دانشگاه ها و فاخ هوخ شوله های این کشور ارائه می گردد که دانشکده خصوصی کسب و کار لادر هم از این جمله به شمار می رود.

 

رشته های تحصیلی مدرسه کسب و کار لادر وین

تنوع رشته های تحصیلی مدرسه کسب و کار لادر وین چندان زیاد نیست و این دانشگاه آموزش های آکادمیک و در عین حال بشدت کاربردی خود را در رشته های معدود زیر به دانشجویان مشتاق ارائه می نماید:

رشته های تحصیلی مدرسه کسب و کار لادر وین در مقطع کارشناسی:

- لیسانس هنر

- مدیریت تجارت بین الملل

رشته های تحصیلی مدرسه کسب و کار لادر وین در مقطع کارشناسی ارشد:

- کارشناسی ارشد هنر

- مدیریت بین المللی

شهریه تحصیلی این دانشگاه برای دانشجویان ایرانی ۱۴۵۳ یورو در سال می باشد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top