امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل در اتریش

  • تحصیل در دانشگاه های اتریش

    1398/12/15 - 09:00:49
    تحصیل در دانشگاه های اتریش

    اشتیاق به تحصیل در اتریش در میان جوانان ایرانی به سال های اخیر محدود نمی شود و دهه هاست که این کشور یکی از اصلی ترین مقاصد تحصیل در خارج از کشور برای هموطنانمان به شمار می رود. تحصیل در دانشگاه های اتریش نسبت به سایر کشورهای دنیا مزایای بسیار پرشماری دارد که باعث شده همه ساله دانشگاه های این کشور با خیل کثیری از متقاضیان اخذ پذیرش تحصیلی مواجه باشند. اصلی ترین مزیت تحصیل در دانشگاه های اتریش، سطح علمی بالا، ارزش بالای تحصیل در دانشگاه های این کشور و رتبه بالای دانشگاه های اتریش است. مناسب بودن هزینه تحصیل در اتریش نیز دیگر مزیت تحصیل در دانشگاه های اتریش به شمار می رود. تا همین چند سال قبل تحصیل رایگان در دانشگاه های اتریش امکانپذیر بود، اما دیگر امکان تحصیل در این کشور به صورت رایگان وجود ندارد. اما با این حال نیز می توان با قاطعیت گفت هزینه تحصیل در اتریش همچنان بسیار مناسب تر از سایر کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • در باره اتریش

    1397/06/20 - 10:46:35
    در باره اتریش
    ادامه مطلب ...
  • آب و هوای اتریش

    1397/06/23 - 21:37:08
    آب و هوای اتریش

    آب و هوای اتریش

    ادامه مطلب ...
  • نظام آموزشی اتریش

    1397/06/23 - 13:24:40
    نظام آموزشی اتریش
    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه های اتریش

    1397/12/16 - 09:22:50
    دانشگاه های اتریش

    اتریش کشوری پیشرفته و صنعتی در قلب اروپا است که این صنعتی و موفق بودن خود را مدیون دانشگاه های پویا و با سطح علمی بالا می باشد. تحصیل در دانشگاه های اتریش دارای محاسن و جذابیت های فراوانی برای دانشجویان بین المللی می باشد که از آن جمله به هزینه های بسیار کم تحصیل در دانشگاه های اتریش اشاره کرد. بسیاری نیز به دنبال دانشگاه های رایگان اتریش هستند که حتی همین هزینه ناچیز تحصیل در این کشور را نیز نپردازند. البته تحصیل رایگان در دانشگاه های اتریش شرایط خاص خود را دارد که از جمله به زبانی که دوره تحصیلی با آن ارائه می شود و رشته تحصیلی بستگی دارد. علاوه بر ارزان بودن و به نوعی تقریبا رایگان بودن هزینه تحصیل در دانشگاه های اتریش؛ سطح بالای علمی این دانشگاه ها نیز از عوامل جذاب دیگر به شمار می رود. از این رو همه ساله نه تنها از کشور ما بلکه از بسیاری از نقاط دنیا دانشجویان علاقه مند به تحصیل فراوانی دانشگاه های اتریش را به عنوان محل تحصیلات آکادمیک خود انتخاب کرده و برای اخذ پذیرش اقدام می نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • شهریه تحصیلی و زبان آموزشی در دانشگاههای اتریش

    1397/06/23 - 21:04:50
    شهریه تحصیلی و زبان آموزشی در دانشگاههای اتریش
    ادامه مطلب ...
  • تحصیل در رشته های علوم پزشکی در اتریش

    1397/06/23 - 21:19:41
    تحصیل در رشته های علوم پزشکی در اتریش
    ادامه مطلب ...
  • تحصیل در تخصص های پزشکی دانشگاه های اتریش

    1397/06/23 - 21:21:24
    تحصیل در تخصص های پزشکی دانشگاه های اتریش
    ادامه مطلب ...
  • فلوشیپ های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در اتریش

    1397/06/23 - 21:23:21
    فلوشیپ های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در اتریش

    همه ساله تعداد زیادی از پزشکان عزیز کشورمان جهت دوره های فلوشیپ در زمینه های مختلف و تخصص های گوناگون به کشورهای مختلفی اعزام می شوند که یکی از معتبر ترین برگزار کننده های دوره فلوشیپ پزشکی در اروپا کشور اتریش می باشد. دوره های فلوشیپ های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در اتریش به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی موقعیت بسیار مناسبی است که پزشکان عزیز در راستای ارتقاء و بروز رسانی و دریافت مدرک دوره از آن نهایت استفاده را ببرند. پزشکان و دندانپزشکان در هر رشته تخصصی گزینه هایی برای دوره فلوشیپ متناسب با تخصص خود در اختیار دارند که می توانند بر طبق خواست خود انتخاب نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدارک دانشگاهی ایران در اتریش

    1397/07/10 - 13:36:11
    معادل سازی مدارک دانشگاهی ایران در اتریش
    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top