امروز: سه شنبه 1 آبان 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

4 دانشگاه برتر رایگان سوئد برای دانشجویان بین المللی در سال 2024

4 دانشگاه برتر رایگان سوئد برای دانشجویان بین المللی در سال 2024 در این مطلب برای مشتاقان تحصیل در بهترین دانشگاه های سوئد معرفی شده است.

  • بهترین دانشگاه های رایگان سوئد برای دانشجویان بین المللی در سال 2024

بهترین دانشگاه های رایگان سوئد برای دانشجویان بین المللی در سال 2024

 

1-دانشگاه لوند

-دانشگاه لوند واقع در شهر لوند، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های سوئد است که به طور پیوسته در بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

-این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه ها را در رشته های مختلف از جمله مهندسی، علوم، علوم انسانی، علوم اجتماعی و غیره ارائه می دهد.

-دانشگاه لوند بورسیه های تحصیلی و فرصت های مالی متعددی را برای دانشجویان بین المللی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

 

2-دانشگاه اوپسالا

-دانشگاه اوپسالا، واقع در شهر اوپسالا، یکی دیگر از مؤسسات معتبر و همچنین یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اسکاندیناوی شناخته می شود.

-این دانشگاه طیف متنوعی از برنامه ها از جمله لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا را در رشته های مختلف مانند پزشکی، حقوق، علوم انسانی، علوم طبیعی و مهندسی ارائه می دهد.

-دانشجویان بین المللی در دانشگاه اوپسالا می توانند از خدمات پشتیبانی مختلف از جمله مشاوره تحصیلی، دوره های زبان و برنامه های ادغام فرهنگی بهره مند شوند.

 

3-دانشگاه استکهلم

-دانشگاه استکهلم واقع در پایتخت سوئد یک محیط دانشگاهی پر جنب و جوش با تمرکز بر تحقیق و نوآوری ارائه می دهد.

-این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه ها را در همه سطوح از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد که رشته هایی مانند علوم اجتماعی، علوم طبیعی، علوم انسانی، حقوق و غیره را پوشش می دهد.

-این دانشگاه تاکید زیادی بر پایداری دارد و فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا در ابتکارات زیست محیطی و اجتماعی شرکت کنند.

 

4-موسسه کارولینسکا

-موسسه کارولینسکا، واقع در شهرهای سولنا و هودینگه در نزدیکی استکهلم، یک دانشگاه پزشکی مشهور بین المللی است که به دلیل برتری در تحقیقات و آموزش در زمینه پزشکی و علوم بهداشتی شناخته می شود.

-این دانشگاه مجموعه ای از برنامه ها از جمله پزشکی، زیست پزشکی، بهداشت عمومی و علوم اعصاب و غیره را ارائه می دهد.

شهریه برای دانشجویان بین‌المللی در مؤسسه کارولینسکا رایگان است، اما برخی از برنامه‌ها الزامات یا هزینه‌های خاصی دارند.

لطفاً از وب‌سایت‌های رسمی این دانشگاه‌ها بازدید کرده و با دفاتر پذیرش آن‌ها برای کسب به‌روزترین اطلاعات در مورد هزینه‌های تحصیل، شرایط پذیرش، برنامه‌های موجود و هرگونه فرصت بورسیه برای دانشجویان بین‌المللی مشورت بگیرید. علاوه بر این، توصیه می شود شرایط تحصیل بدون شهریه در سوئد را بررسی کنید، زیرا ممکن است سیاست ها در طول زمان تغییر کنند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top