امروز: سه شنبه 1 آبان 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل در دانشگاه های آلمان بدون نیاز به مدرک آیلتس در سال 2024

به دانشجویان بین المللی توصیه می شود برای تحصیل در آلمان بدون آیلتس برای سال تحصیلی 2024-25 اقدام کنند. دانشجویان همه کشورها می توانند برای برنامه های کارشناسی، برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا درخواست دهند. برای بسیاری از دانشجویان خارجی، آلمان کشوری ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور است زیرا این کشور دارای دانشگاه های درجه یک، گزینه های تحصیلی گسترده به زبان انگلیسی، به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد می باشد که شهریه ناچیزی دارند. تقریباً 100000 دانشجو از سراسر جهان هر ساله برای تحصیل به آلمان مهاجرت می کنند. در ادامه به تحصیل در دانشگاه های آلمان بدون نیاز به مدرک آیلتس در سال 2024 اشاره خواهیم کرد.

  • تحصیل در دانشگاه های آلمان بدون نیاز به مدرک آیلتس در سال 2024

تحصیل در دانشگاه های آلمان بدون نیاز به مدرک آیلتس در سال 2024

آلمان خانه برخی از مشهورترین دانشگاه های آلمان بدون آیلتس است. دانشگاه هایی مانند دانشگاه بن و موسسه فناوری کارلسروهه به دلیل داشتن برترین دانشکده های حقوق، دانشکده های پزشکی، دانشکده های بازرگانی و موسسات مهندسی شهرت جهانی دارند. بسیاری از موسسات آلمانی جزو برترین مدارس و کالج های جهان هستند که مدارک کارشناسی ارشد، لیسانس و دکترا را ارائه می دهند و فرصتی ایده آل برای علاقه مندان به تحصیل در آلمان فراهم کرده اند.

آلمان بیش از 400 دانشگاه دارد که بسیاری از آنها در رتبه بندی های بین المللی برای تحصیل در آلمان بدون آیلتس جزو بهترین های دانشگاه های جهان محسوب می شوند.

 

تحصیل در آلمان بدون آیلتس

آلمان

کشور ارائه دهنده بورسیه

دانشگاه های برتر آلمان

پذیرای

مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

مقاطع تحصیلی

بورسیه کامل

پوشش مالی

دانشجویان بین المللی

افراد واجد شرایط

هر دانشگاه تاریخ خاص خود را دارد

تاریخ ددلاین

 

لیست برترین دانشگاه های آلمان بدون نیاز به آیلتس:

 

1. دانشگاه فنی مونیخ (TUM):

دانشگاه فنی مونیخ یکی از دانشگاه های برتر در قاره سبز است. این دانشگاه به تحقیق و تعالی آموزش، آموزش چند رشته ای، و توسعه فعال دانشمندان جوان با استعداد اهمیت زیادی می دهد. این دانشگاه همچنین روابط نزدیکی با سازمان های تجاری و علمی در سراسر جهان دارد. TUM یکی از اولین موسسات در آلمان بود که به عنوان دانشگاه عالی معرفی شد. علاوه بر این، TUM به طور مداوم در بین بهترین موسسات اروپایی در رتبه بندی جهانی قرار دارد. طبق رتبه بندی جهانی QS در سال 2024، این دانشگاه در رتبه 37 قرار گرفته است.دانشگاه فنی مونیخ به دانشجویان کمک می کند تا بدون آیلتس در آلمان تحصیل کنند.

 

2. دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس مونیخ:

LMU به طور گسترده به عنوان یکی از برترین موسسات آموزشی و تحقیقاتی اروپا در نظر گرفته می شود. دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس مونیخ همچنین به دانشجویان کمک می کند تا بدون آیلتس در آلمان تحصیل کنند. LMU از زمان تأسیس خود در سال 1472، دانشگاهیان و دانشجویان نخبه را سالانه از سراسر جهان جذب می کند. طبق رتبه بندی جهانی QS در سال 2024، این دانشگاه رتبه 54 را به خود اختصاص داده است.

 

3. دانشگاه هایدلبرگ:

دانشگاه هایدلبرگ دارای 12 بخش، از جمله 2 بخش پزشکی در هایدلبرگ و مانهایم است که حدود 30000 دانشجو دارد.. هایدلبرگ با حدود 160 برنامه تحصیلی، طیف وسیعی از ترکیبات موضوعی را ارائه می دهد که تقریباً در آلمان بی نظیر است. این دانشگاه انتخابی ایده آل برای مطالعه فردی و بین رشته ای برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. طبق رتبه بندی جهانی QS در سال 2024، این دانشگاه در رتبه 87 قرار گرفته است. دانشگاه هایدلبرگ به دانشجویان کمک می کند تا در آلمان بدون آیلتس تحصیل کنند.

 

4. دانشگاه هومبولت برلین:

این دانشگاه دانشجویان بین المللی را بدون آزمون آیلتس پذیرش می کند. ایده ویلهلم فون هومبولت در مورد شکل جدیدی از دانشگاه دویست سال پیش در سال 1810 به واقعیت تبدیل شد. دانشگاه هومبولت برلین به دانشجویان کمک می کند تا در آلمان بدون آیلتس تحصیل کنند. طبق رتبه بندی جهانی QS در سال 2024، این دانشگاه در رتبه 120 قرار گرفته است.

 

5. دانشگاه فرای برلین:

در سال 2012، دانشگاه فری یکی از یازده دانشگاهی بود که از ابتکار عالی دولت آلمان در هر سه رشته کمک مالی دریافت کرد. استراتژی توسعه آتی دانشگاه فری بر سه مرکز استراتژیک اصلی متمرکز است: مرکز استراتژی تحقیقات، که بر برنامه ریزی تحقیقاتی تمرکز دارد. مرکز همکاری های بین المللی و مدرسه تحقیقاتی دهلم که نسل جدید استعدادهای علمی را پرورش می دهد. دانشگاه فرای برلین برای تحصیل در آلمان بدون آیلتس است. طبق رتبه بندی جهانی QS در سال 2024، این دانشگاه رتبه 98 را به خود اختصاص داده است.

 

6. موسسه فناوری کارلسروهه (KIT):

موسسه فناوری کارلسروهه به دانشجویان سراسر جهان برای تحصیل در آلمان بدون آیلتس پذیرش می دهد. KIT سنت های یک دانشگاه فنی پیشرو را با یک موسسه تحقیقاتی برجسته در مقیاس بزرگ ترکیب می کند. KIT متعهد است از طریق تحقیق و آموزش در راه حل های بلندمدت برای مشکلات عمده جامعه، صنعت و محیط زیست مشارکت کند،  به همین منظور KIT از منابع مالی و پرسنل خود به بهترین نحو استفاده می کند.

حوزه های موضوعی KIT شامل علوم مهندسی، علوم طبیعی، علوم انسانی و علوم اجتماعی است. طبق رتبه بندی جهانی QS در سال 2024، این دانشگاه رتبه 119 را از آن خود کرده است. موسسه فناوری کارلسروهه برای تحصیل در آلمان بدون آیلتس است.

 

7. دانشگاه فنی برلین:

Technische Universität Berlin یکی از بزرگترین و مشهورترین موسسات فنی آلمان است که تقریباً 34000 دانشجو، تقریباً 100 گزینه علمی و 40 مؤسسه دارد. TU برلین در قلب اروپا واقع شده است که با دستاوردهای برجسته در تحقیق و تدریس، توسعه فارغ التحصیلان برجسته و مدیریت خدمات شناخته می شود.

Technische Universität Berlin همچنین یکی از دانشگاه های آلمان برای تحصیل بدون آیلتس است. طیف متنوع خدمات ارائه شده توسط هفت دانشکده به ایجاد یک رابطه منحصر به فرد بین علوم فنی از یک سو و برنامه ریزی، اقتصاد، علوم اجتماعی و علوم انسانی از سوی دیگر کمک می کند که یک دستاورد بزرگ برای هر دانشگاه فنی محسوب می شود. طبق رتبه بندی جهانی QS در سال 2024، این دانشگاه رتبه 154 را به خود اختصاص داده است.

 

8. دانشگاه فرایبورگ:

دانشگاه فرایبورگ، تاسیس شده در سال 1457، همچنان به ارائه برنامه های درسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین مدارک حرفه ای در تمام زمینه های اصلی: علوم انسانی، علوم طبیعی و مهندسی، پزشکی و الهیات ادامه می دهد. دانشگاه فرایبورگ به دانشجویان کمک می کند تا بدون آیلتس در آلمان تحصیل کنند. همچنین این دانشگاه یک محیط ایده آل برای تحقیقات چند رشته ای نوآورانه ایجاد می کند. در دانشگاه فرایبورگ بسیاری از فیلسوفان برجسته، دانشمندان برجسته و برندگان جایزه نوبل به تدریس و تحقیق پرداختند. طبق رتبه بندی جهانی QS در سال 2024 این دانشگاه در رتبه 192 قرار گرفته است.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل رشته های مختلف در خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top