امروز: سه شنبه 1 آبان 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه های آسیایی با بورسیه های تحصیلات تکمیلی

در سال 2024، چندین دانشگاه آسیایی بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل را برای تحصیلات تکمیلی ارائه می دهند. در این مطلب به معرفی دانشگاه های آسیایی با بورسیه های تحصیلات تکمیلی در سال 2024 می پردازیم:

  • دانشگاه های آسیایی با بورسیه های تحصیلات تکمیلی

معرفی دانشگاه های آسیایی با بورسیه های تحصیلات تکمیلی در سال 2024

 

1- KAUST (دانشگاه علم و صنعت ملک عبدالله)، عربستان سعودی: KAUST بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل را برای برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های مختلف از جمله علوم، مهندسی و فناوری ارائه می دهد. این بورسیه شامل شهریه، کمک هزینه زندگی ماهانه، بیمه درمانی و هزینه های جابجایی می شود.

 

2-دانشگاه ملی سنگاپور (NUS)، سنگاپور: NUS بورسیه های تحصیلی مختلفی را برای دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد. این بورسیه ها هزینه های تحصیل، کمک هزینه زندگی و سایر هزینه ها را پوشش می دهند. بورسیه تحصیلی NUS Graduate School و NUS Research Scholarship از جمله موارد برجسته هستند.

 

3-دانشگاه ملی سئول (SNU)، کره جنوبی: SNU از طریق برنامه هایی مانند بورسیه جهانی کره (GKS) و بورسیه تحصیلی SNU برای دانشجویان خارجی عالی (SES) بورسیه های تحصیلی کاملی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. این بورسیه ها هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی، بلیط هواپیما و کمک هزینه های تسویه حساب را پوشش می دهد.

 

4-دانشگاه Tsinghua، چین: دانشگاه Tsinghua چندین بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، مانند بورس تحصیلی دانشگاه Tsinghua برای دانشجویان فارغ التحصیل بین المللی و بورسیه دولت چین. این بورسیه ها شامل شهریه، اقامت، هزینه های زندگی و بیمه درمانی می شود.

 

5-دانشگاه توکیو، ژاپن: دانشگاه توکیو بورسیه های مختلفی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند، از جمله بورسیه تحصیلی دولت ژاپن (MEXT) و بورسیه تحصیلی برنامه تحصیلات تکمیلی بین المللی دانشگاه توکیو (IGP). این بورسیه ها هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی و هزینه های سفر را پوشش می دهد.

 

6-موسسه فناوری آسیایی (AIT)، تایلند: AIT بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل را برای برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه هایی مانند مهندسی، محیط زیست و توسعه ارائه می دهد. این بورسیه ها شامل شهریه، هزینه های ثبت نام، محل اقامت و کمک هزینه ماهانه می شود.

 

7-دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ (HKUST)، هنگ کنگ: HKUST از طریق برنامه هایی مانند طرح بورسیه دکتری هنگ کنگ و تحصیلات تکمیلی، بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. این بورسیه ها هزینه های تحصیل، خوابگاه و کمک هزینه ماهانه را پوشش می دهند.

 

8-دانشگاه ملی تایوان (NTU)، تایوان: NTU بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل را برای دانشجویان بین المللی، مانند بورسیه تحصیلی تایوان و بورسیه تحصیلات تکمیلی بین المللی NTU ارائه می دهد. این بورسیه ها هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی و بیمه درمانی را پوشش می دهند.

 

9-دانشگاه کیوتو، ژاپن: دانشگاه کیوتو بورسیه های مختلفی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، از جمله بورس تحصیلی JASSO و برنامه دانش پژوهان دانشگاه کیوتو Amgen. این بورسیه ها هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی و هزینه های تحقیقاتی را پوشش می دهند.

 

10-دانشگاه هنگ کنگ (HKU)، هنگ کنگ: HKU از طریق طرح هایی مانند طرح بورسیه دکتری هنگ کنگ و بورسیه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه، بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. این بورسیه ها هزینه های تحصیل، خوابگاه و کمک هزینه ماهانه را پوشش می دهند.

 

علاوه بر دانشگاه های فوق بسیاری از دانشگاه های دیگر در آسیا بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل برای تحصیلات تکمیلی ارائه می دهند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل رشته های مختلف در خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top