امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

فلوشیپ پزشکی در اسلوونی

همان طور که می دانیم پزشکان در روزگار کنونی برای رسیدن به موفقیت شغلی باید وجه تمایزی برای خود نسبت به سایر همکارانشان ایجاد کنند. به همین جهت معمولا آن ها روی یک یا چند موضوع تخصصی زوم کرده و سعی می کنند توان و مهارت خود را در آن افزایش دهند تا به قول معروف در آن زمینه یک پزشک شاخص به حساب بیایند. به همین جهت معمولا این افراد در دوره های تکمیلی تخصصی در زمینه های مورد نظر خود شرکت می کنند که این دوره ها را فلوشیپ پزشکی می نامند. این دوره ها در کشورهای مختلف در دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی وابسته به آن ها برگزار می شود. شرکت در دوره های فلوشیپ پزشکی در کشورهای اروپایی به طور معمول بیشترین متقاضی را به خود اختصاص  می دهد. دلیل این موضوع واضح است. اولا چون کشورهای اروپایی بهترین دانشگاه های علوم پزشکی را دارا هستند و پزشکان شرکت کننده در این دوره ها می توانند به علم روز پزشکی دنیا دسترسی یابند. از طرف دیگر معمولا در این کشورها به روز ترین تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی و بیمارستان ها وجود دارد و پزشکان شرکت کننده در دوره های فلوشیپ پزشکی در اروپا می توانند با جدیدترین تجهیزات پزشکی روز دنیا نیز آشنا شوند.

  • فلوشیپ پزشکی در اسلوونی
  • دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلوونی
  • فلوشیپ دندانپزشکی در اسلوونی

 

اما برخی پزشکان فکر می کنند فقط با شرکت در دوره های فلوشیپ پزشکی در آلمان، اتریش، انگلیس، فرانسه و این دست از کشورها می توانند دانش خود را به روز کنند و شرکت در دوره های فلوشیپ پزشکی در سایر کشورهای اروپایی ارزش چندانی ندارد که صحیح نمی باشد؛ زیرا اولا کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارای روابط بسیار نزدیکی با یکدیگر هستند و تبادلات علمی میان دانشگاه های علوم پزشکی این کشورها بسیار بالاست و دانشگاه های علوم پزشکی کشورهایی مانند اسلوونی به علم پزشکی روز دنیا دسترسی دارند. از این رو به عنوان مثال شرکت در دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلوونی می تواند برای پزشکان عزیز گزینه ای مناسب باشد.

دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلوونی به مانند سایر کشورها در موضوعات اصلی زیرمجموعه هر یک از تخصص های پزشکی برگزار می گردد و برای شرکت در این دوره ها هیچ گونه محدودیتی نیز وجود ندارد و کلیه پزشکان عمومی نیز حتی می توانند در این دوره ها شرکت کنند. این دوره ها به صورت آبزرورشیپ برگزار می شود و پس از پایان دوره، گواهی گذراندن دوره فلوشیپ پزشکی به پزشکان محترم اعطا می شود. طول دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلوونی هم مانند سایر کشورها بین 3 ماه تا 2 سال بر اساس نوع دوره و خواست خود پزشک متقاضی تعیین می گردد.

 

فلوشیپ دندانپزشکی در اسلوونی

در زمینه دندانپزشکی نیز دوره های تکمیلی تخصصی فراوانی برگزار می شود که موضوعات آن ها مباحث اصلی تک تک تخصص های دندانپزشکی می باشد. به مانند رشته پزشکی، گذراندن دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در اسلوونی نیز می تواند برای دندانپزشکان محترم گزینه ای عالی به حساب بیاید و حتما نباید دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در اتریش، آلمان و انگلیس را برای به روز کردن دانش و بالا بردن تجربه گذراند. زیرا به عنوان مثال اسلوونی با کشور همسایه خود اتریش روابط حسنه ای دارد و تبادلات علمی وسیعی میان دانشگاه های بسیار معتبر اتریش به ویژه در زمینه علوم پزشکی با دانشگاه های علوم پزشکی اسلوونی برقرار است و دانشگاه های علوم پزشکی اسلوونی به علم روز طبابت دسترسی دارند. طول دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در اسلوونی نیز بر اساس خواست خود فرد متقاضی و نوع دوره بین 3 ماه تا 2 سال می باشد. لازم به ذکر است کلیه دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در اسلوونی به زبان انگلیسی برگزار می شود و برای اخذ پذیرش شرکت در این دوره ها نیز هرگز نیازی به ارائه مدرک زبان وجود ندارد.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top