امروز: پنجشنبه 30 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

فلوشیپ پزشکی در هلند

پزشکان و دندانپزشکان گرامی مرتب نیاز دارند علم و دانش خود را به روز کنند و تجربیات خود را در زمینه های تخصصی مدنظرشان بالا ببرند. زیرا علم پزشکی مرتبا در حال پیشرفت است و سکون و در جا زدن با ماهیت این علم سازگاری ندارد. از این رو بسیار لازم است که پزشکان در دوره های تخصصی تکمیلی پزشکی شرکت کنند که بتوانند دانش خود را در زمینه های تخصصی بالا ببرند و همچنین تجربه عینی گرانبهایی بیاندوزند. به همین سبب است که متقاضیان شرکت در دوره های فلوشیپ در خارج از کشور به ویژه کشورهای اروپایی از جمله هلند بسیار زیاد است. زیرا متقاضیان می دانند با گذراندن دوره فلوشیپ پزشکی در هلند می توانند از بروز ترین تکنولوژی های پزشکی در دنیا آگاهی یابند.

  • فلوشیپ پزشکی در هلند
  • فلوشیپ دندانپزشکی در هلند
  • فلوشیپ پزشکی در هلند

 

هلند کشوری پیشرفته در اروپا به شمار رفته و شرکت در دوره های فلوشیپ پزشکی در هلند در حقیقت برای پزشکان شرکت کننده به معنای دستیابی به علم روز پزشکی دنیا و جدیدترین روش های درمانی می باشد. می دانیم دوره های فلوشیپ پزشکی در تمامی کشورها در دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر نظر آن ها برگزار می شود و اگر نگاهی به رتبه های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی هلند بیاندازید متوجه سطح بالای دانشگاه های علوم پزشکی این کشور خواهید شد. همچنین این دانشگاه ها با بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشورهای توسعه یافته دیگری چون آلمان و اتریش نیز تبادلات علمی فراوانی دارند و این خود موجب ارتقاء بیشتر سطح علمی این دانشگاه ها می شود. از این رو کسانی که دوره های فلوشیپ پزشکی در هلند را بگذرانند در حقیقت مانند افرادی که فلوشیپ پزشکی در اتریش و آلمان را می گذرانند می توانند به علم روز پزشکی دنیا دسترسی پیدا کنند و همچنین تجربه عینی خود را بشدت بالا ببرند. در ضمن باید در نظر داشت که کشور هلند خود دارای صنایع بسیار پیشرفته ای بوده و همچنین به علت روابط حسنه و نزدیک با دیگر کشورهای صنعتی اروپا، مراکز درمانی و بیمارستان های این کشور به مدرن ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا مجهز هستند و پزشکان شرکت کننده در دوره های فلوشیپ پزشکی در هلند می توانند با آخرین تجهیزات پزشکی به کار رفته در تخصص مورد نظر خود نیز آشنایی کامل به دست آورند.

همچنین باید در نظر داشت موضوعات دوره های فلوشیپ پزشکی در هلند هم مانند سایر کشورهای اروپایی، مباحث عمده و اصلی هر یک از تخصص های پزشکی می باشد و برای ورود به این دوره ها که به صورت آبزرورشیپ برگزار می شود اصلا نیازی نیست که پزشکان محترم تخصص آن رشته ای را داشته باشند که قرار است در زیرمجموعه آن دوره فلوشیپ بگذرانند و حتی پزشکان عمومی هم بدون هیچ محدودیتی می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. طول این دوره های فلوشیپ نیز بر اساس خواست خود پزشک متقاضی و نوع دوره تعیین شده و به طور معمول بین 3 ماه تا 2 سال است. همچنین این دوره ها در هلند، اتریش، آلمان و سایر کشورهای اروپایی به زبان انگلیسی برگزار می شود و پزشکان محترم هیچ گونه نگرانی در این زمینه نباید به خود راه دهند. همچنین برای اخذ پذیرش ورود به این دوره ها نیز به هیچ وجه نیاز به ارائه مدرک زبان نمی باشد.

 

فلوشیپ دندانپزشکی در هلند

طبیعتا دندانپزشکی نیز اصلا علمی سکون پذیر نمی باشد و همواره در حال پیشرفت است. از این رو بسیار لازم است که دندانپزشکان محترم هم برای به روز کردن دانش خود و اندوختن تجربه عینی دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در کشورهای پیشرفته را بگذرانند تا بتوانند خود را همواره به روز نگه دارند. بنا به همان دلایلی که برای پزشکی عرض کردیم، گذراندن دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در هلند هم گزینه ای بسیار عالی برای دندانپزشکان متقاضی گذراندن دوره فلوشیپ در اروپا می باشد.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top