امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل در اتریش با مدرک دانشگاه آزاد

اتریش به عنوان یکی از کشورهای صنعتی اتحادیه اروپا دارای دانشگاه های بسیار معتبر و پویایی می باشد و ارتباط تنگاتنگ میان دانشگاه با صنعت در کشور اتریش به وضوح دیده می شود و این خود می تواند موتور محرکی برای صنعت اتریش به حساب آید. پژوهش های علمی در دانشگاه های این کشور بر اساس نیازهای صنایع و سایر سازمان ها انجام شده و کاملا کاربردی می باشد. از این رو بسیاری از جوانان ایرانی نیز مشتاق این هستند که تجربه تحصیل در چنین اتمسفری را داشته باشند. اما در این کشور محدودیت هایی برای ورود دانشجویان ایرانی در نظر گرفته شده است. یکی از این محدودیت ها، عدم امکان تحصیل در اتریش با مدرک دانشگاه آزاد است.

  • تحصیل در اتریش با مدرک دانشگاه آزاد
  • تحصیل در اتریش با مدرک دانشگاه آزاد
  • تحصیل در اتریش با مدرک دانشگاه آزاد

دانشگاه های کشورهای معتبر بسیاری از جمله انگلیس، آمریکا، استرالیا، کانادا، نیوزلند و فرانسه مدرک دانشگاه آزاد اسلامی ایران را به رسمیت می شناسند. اما یکی از معدود کشورهایی که این مدارک را تایید نمی کند اتریش است و به ادامه تحصیل در اتریش با مدرک دانشگاه آزاد به سختی امکانپذیر است.

با استناد به دستور العملی که در وبسایت دانشگاه وین اتریش قرار گرفته است، برای تحصیل در این دانشگاه و سایر دانشگاه های اتریش باید مدرک تحصیلی قبلی مورد تایید دانشگاه های اتریش بوده برای دانشجویان ایرانی که در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند، این مورد به سختی امکانپذیر است، زیرا مدارک این دانشگاه در کشور اتریش قابل تایید نیست.

به عنوان مثال در سایت این دانشگاه ذکر شده که در صورتی که یک دانشجوی ایرانی قصد دارد در رشته ریاضیات در این دانشگاه به تحصیل بپردازد، می بایست حتما در ایران در یک دانشگاه دولتی معتبر مشغول تحصیل ریاضیات باشد.

از این رو متاسفانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نمی توانند شانسی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های اتریش داشته باشند و تحصیل در اتریش با مدرک دانشگاه آزاد امکانپذیر نیست. این بدین معنا نیست که این مهم تا ابد برای آنان امکانپذیر نیست. بلکه این افراد می توانند در یک دانشگاه دولتی در کشور خودمان پذیرفته شوند و بعد برای تحصیل در اتریش اقدام نمایند. یک راه دیگر نیز این است که این افراد برای تحصیل در اسلواکی پذیرش بگیرند و وارد دانشگاه های این کشور شوند و سپس در حین تحصیل در دانشگاه های معتبر اسلواکی، زبان آلمانی خود را تقویت کرده و مدرک زبان اخذ کرده و برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش اقدام نمایند.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top