امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش

دانشگاه های کشور اتریش در اکثر رشته های علوم پایه پزشکی در مقطع دکترا یا   Ph.D، دوره های متنوعی را ارائه می نمایند و افرادی که در رشته های مختلف زیر شاخه علوم پزشکی در ایران تحصیل کرده اند می توانند برای تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش اپلای نمایند.  دانشگاه های معتبر مختلفی همچون دانشگاه وین، دانشگاه علوم پزشکی وین، دانشگاه گراتس، دانشگاه علوم پزشکی گراتس، دانشگاه اینسبروک و دانشگاه علوم پزشکی اینسبروک این دوره ها را ارائه می دهند. این دانشگاه ها نه تنها در قاره اروپا بلکه در سطح دنیا از اعتبار و رتبه های فاخری برخوردارند که موجب می شود ارزش تحصیل در آن ها دو چندان باشد.

  • تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش
  • تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش
  • تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش

مزایای تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش

از اصلی ترین مزایای تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش می ‌توان به برگزاری این دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی و بدون نیاز به مدرک زبان اشاره کرد.  

طول اکثر دوره های تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش در رشته های مختلف و دانشگاه های مختلف سه سال می باشد و در پایان این سه سال دانشجویان می توانند تز دکترای خود را ارائه نموده و مدرک Ph.D اخذ نمایند.

همانند کلیه دوره های تحصیل در اتریش دوره های تحصیلی دکتری علوم پایه پزشکی در اتریش نیز شهریه ای در حدود ۷۵۰ یورو در هر ترم معادل ۱۵۰۰ یورو در هر سال تحصیلی دارد که در مقایسه شهریه این رشته ها در کشور اتریش با سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توان گفت که تقریباً دوره های تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش به صورت رایگان ارائه می گردد و هزینه های آن اصلا با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست.

به طور معمول دانشجویان ایرانی که در رشته‌ هایی چون پزشکی عمومی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، علوم آزمایشگاهی، زیست شناسی، شیمی، بیوشیمی، فیزیک؛ مهندسی پزشکی و میکروبیولوژی تحصیل کرده اند، می ‌توانند متقاضی شرکت در دوره های تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش باشند.

برای ورود به این دوره های تحصیلی در کشور اتریش محدودیت سنی وجود ندارد و متقاضیان در هر سن و سالی می توانند برای اخذ پذیرش اقدام نمایند و مشکل در هنگام اخذ ویزای دانشجویی است که معمولاً سفارت کشور اتریش برای افراد بالای ۳۵ سال در هنگام اعطای ویزای دانشجویی سخت‌ گیری می کند.

در طول دوره تحصیل دکترای علوم پایه پزشکی در اتریش دانشجویان می ‌توانند مهارت های زبان آلمانی خود را نیز تقویت کرده و با اخذ مدرک حداقل در سطح B2 شانس اخذ ویزای کار اتریش را نیز کسب نماید که از این طریق برای این افراد امکان اخذ اقامت دائم اتریش نیز مهیا می گردد

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top