امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

جاذبه های توریستی

  • غذاهای معروف اتریشی

    1398/01/09 - 14:14:14
    غذاهای معروف اتریشی

    غذا بخش مهمی از فرهنگ و آداب و رسوم ملت ها را نشان می دهد، به طوری که هر گردشگری از هر جای دنیا وارد هر کشوری می شود در ابتدای امر مشتاق است با عادات غذایی مردمان آن سرزمین آشنا شود. دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های اتریش نیز معمولا در طول دوران تحصیل در این کشور حتما غذاهای لذیذ اتریشی را امتحان می کنند و قطعا هر گردشگری نیز در سفر به اتریش لیستی از غذاهای معروف اتریشی را از پیش تهیه تا در طول سفر حتما آن ها را امتحان نماید. در این مقاله قصد داریم به معرفی معروف ترین غذاهای اتریشی بپردازیم که با استفاده از آن هم گردشگران و هم دانشجویان در این کشور غذای مورد علاقه خود را انتخاب و میل نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • جاذبه های توریستی براتیسلاوا اسلواکی

    1398/01/06 - 14:14:14
    جاذبه های توریستی براتیسلاوا اسلواکی

    شهر براتیسلاوا Bratislava پایتخت کشور اسلواکی شهری زیبا در نزدیکی مرز کشور اتریش است که نام سابق این شهر پرسبورگ بوده و توریست هایی که از سفری ارزان تر لذت می برند این شهر را به پایتخت های گران اروپایی ترجیح می دهند. غذاهای لذیذ و البته ارزان قیمت را می توان در رستوران های پرتعداد این شهر میل کرد. آب و هوای نسبتا خشک و مناظر طبیعی دیدنی، بازارهای کریسمس، جشنواره های تابستانی، اسکی و پاتیناز در فصل زمستان، نمایشگاههای متنوع در فصل بهار و برنامه های کروز رودخانه ای در تمامی فصول سال، در کنار سبک معماری جالب بناهای این شهر از جاذبه های توریستی براتیسلاوا اسلواکی به شمار می رود. همچنین براتیسلاوا مردمی خونگرم و مهان نواز دارد که به گرمی پذیرای مهمانان هستند. 

    ادامه مطلب ...
  • معرفی رودخانه دانوب از طولانی ترین رودهای اروپا

    1397/12/20 - 12:28:55
    معرفی رودخانه دانوب از طولانی ترین رودهای اروپا

    علاقه مندان جغرافیا قطعا اسم رود دانوب را شنیده اند. سرچشمه این رودخانه بزرگ در غرب کشور آلمان و به طور دقیق تر در حاشیه جنگل سیاه و در مجاورت کاخ پرنس فورستنبرگ قرار گرفته است. این رودخانه پس از رود ولگا در زمره دومین رودخانه طولانی سراسر قاره اروپا و طولانی ترین رود قرار گرفته در محدوده اتحادیه اروپا است. رودخانه دانوب از شریان های حیات در قاره اروپا بوده و منبع مناسب آب شرب و کشاورزی و همچنین مسیر حمل و نقل و گشت کشتی کروز در اروپا می باشد. در ادامه بیشتر به معرفی رودخانه دانوب از طولانی ترین رودهای اروپا می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top