امروز: شنبه 29 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

مقالات

  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته مهندسی صنایع

    1401/02/29 - 04:14:59
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته مهندسی صنایع

    از بهترین رشته های تحصیلی در مجموعه فنی مهندسی که در دانشگاه های خوب دنیا برای ورود به دوره های این رشته رقابت بسیار تنگاتنگی بین داوطلبان برقرار است، رشته مهندسی صنایع می باشددر کشور خودمان نیز استقبال از دوره های تحصیلی این رشته بسیار زیاد است. به طور معمول بازار کار این رشته در اکثر کشورها مناسب است و به ویژه فرصت های شغلی زیادی برای متخصصان آن در کشورهای صنعتی فراهم است. برخی از علاقه مندان این رشته که قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارند، ترجیح می دهند این از ابتدا به تحصیل مهندسی صنایع در خارج از کشور بپردازند. از این رو انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در رشته مهندسی صنایع پیش از هر اقدامی برای این افراد ضروری می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل کارشناسی شنوایی سنجی

    1401/02/27 - 06:03:02
    بهترین کشور برای تحصیل کارشناسی شنوایی سنجی

    رشته شنوایی سنجی از رشته های مهم در زیرمجموعه علوم پزشکی به شمار می رود که با توجه به گسترش زیاد بیماری هایی چون سرطان در جوامع مختلف، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. جوانان ایرانی علاقمند به تحصیل این رشته در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای اپلای کردن و اخذ پذیرش از دانشگاه ها، با شرایط این رشته در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی بر اساس شرایط خود را انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم با معرفی شرایط کشورهایی که به عنوان اصلی ترین گزینه های تحصیل رشته شنوایی سنجی در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آیند، این عزیزان را در انتخاب محل تحصیل یاری نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی

    1401/02/25 - 05:51:26
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی

    یکی رشته های بسبار مهم که از زیرمجموعه های علوم پزشکی به حساب می آید و مشتاقان فراوانی در سراسر جهان برای تحصیل دارد، رشته میکروبیولوژی می باشد. برخی از علاقه مندان این رشته که قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارند، ترجیح می دهند این از ابتدا به تحصیل میکروبیولوژی در خارج از کشور بپردازند. از این رو انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی پیش از هر اقدامی برای این افراد ضروری می باشد. بدین جهت، ما فاکتورهای اصلی در انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلی را بر می شماریم تا عزیزان بتوانند بهترین گزینه را بسته به شرایط خود انتخاب کنند.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته اقتصاد

    1401/02/23 - 19:51:23
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته اقتصاد

    یکی از بهترین رشته های تحصیلی که در دانشگاه های خوب دنیا برای ورود به دوره های این رشته رقابت بسیار تنگاتنگی بین داوطلبان برقرار است، رشته اقتصاد می باشد. شاید در کشور ما این رشته از رشته های پر رقابت به شمار نرود، اما در کشورهای پیشرفته، این رشته از مهم ترین، پولسازترین و پررقابت ترین رشته های تحصیلی محسوب می شود. از این رو، برخی از علاقه مندان این رشته که قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارند، ترجیح می دهند این از ابتدا به تحصیل اقتصاد در خارج از کشور بپردازند. از این رو انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در رشته اقتصاد پیش از هر اقدامی برای این افراد ضروری می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های دنیا در رشته مهندسی برق

    1400/11/03 - 18:53:13
    بهترین دانشگاه های دنیا در رشته مهندسی برق

    رشته مهندسی برق سالهاست از بهترین و پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا به شمار می رود. شاید بیش از دو دهه گذشته، اغلب رتبه های برتر کنکور ریاضی فیزیک کشور، رشته مهندسی برق را در دانشگاه های برتر برای خود برمی گزیده اند. با افزایش استفاده از تجهیزات پیشرفته که اغلب به فناوری های رایانه ای وابسته اند، بیش از پیش به تخصص هایی همچون مهندسی برق نیز نیاز حس شده است. در جوامع پیشرفته، بازار کار این رشته بسیار بهتر است و تحصیل در بهترین دانشگاه های این کشورها در این رشته در گرایش های مختلف، آینده شغلی بسیار مناسبی را پیش روی مشتاقان این رشته قرار خواهد داد. به همین علت برای ورود به برترین دانشگاه های کشورهای صنعتی در رشته مهندسی برق همه ساله رقابت بسیار شدیدتری در می گیرد و به علت ظرفیت محدود این دانشگاه ها، اغلب شرایط بسیار دشواری برای اعطای پذیرش در نظر گرفته می شود. هموطنان عزیزمان که مشتاق تحصیل در خارج از کشور هستند نیز ترجیح می‌ دهند محل تحصیل خود را از بین بهترین دانشگاه های دنیا که از رنکینگ های بین‌ المللی مناسبی برخوردارند، انتخاب نمایند که طبیعتا در این مسیر با دشواری های فراوانی مواجه خواهد شد. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دانشگاه های دنیا در رشته مهندسی برق بپردازیم که علاقمندان تحصیل این رشته می ‌توانند بر اساس آن، برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاهی که امکان ورود به آن وجود دارد، نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته مهندسی شیمی

    1400/10/26 - 17:53:44
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته مهندسی شیمی

    از بهترین رشته های تحصیلی در سراسر دنیا که در دانشگاه های خوب دنیا برای ورود به دوره های این رشته رقابت بسیار تنگاتنگی بین داوطلبان برقرار است، مهندسی شیمی می باشد. این گرایش ها و مباحث متعدد و متنوعی را در بر می گیرد. طبیعتاً برخی از علاقه مندان این رشته ترجیح می دهند این رشته را در دانشگاه های برتر دنیا و یا کشورهایی که بازار کار این رشته در آنها مناسب تر است به تحصیل بپردازند. از این رو انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در رشته مهندسی شیمی پیش از هر اقدامی برای این افراد ضروری می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی کامپیوتر

    1400/10/21 - 19:25:47
    بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی کامپیوتر

    در زندگی امروزی بشر، نقش کامپیوتر و سیستم های رایانه ای به حدی زیاد است که دیگر نمی توان ادامه زندگی بشر را بدون این تکنولوژی ها متصور بود. حتی در برخی از وسایل که شاید به ظاهر به کامپیوتر ربطی ندارند نیز، از فناوری های رایانه ای استفاده می شود. از این رو رشته های مرتبط با فناوری های رایانه ای به ویژه مهندسی کامپیوتر نرم افزار، مهندسی کامپیوتر سخت افزار و مهندسی فناوری اطلاعات، از بهترین و پرکاربرد ترین رشته ها در دنیا به حساب می آیند. در جوامع پیشرفته، بازار کار رشته های فوق الذکر بسیار بهتر است و تحصیل در بهترین دانشگاه های این کشورها در چنین رشته هایی، آینده شغلی بسیار مناسبی را پیش روی مشتاقان این رشته قرار خواهد داد. به همین علت برای ورود به برترین دانشگاه های کشورهای صنعتی در رشته مهندسی کامپیوتر همه ساله رقابت بسیار شدیدتری در می گیرد و به علت ظرفیت محدود این دانشگاه ها، اغلب شرایط بسیار دشواری برای اعطای پذیرش در نظر گرفته می شود. هموطنان عزیزمان که مشتاق تحصیل در خارج از کشور هستند نیز ترجیح می‌ دهند محل تحصیل خود را از بین بهترین دانشگاه های دنیا که از رنکینگ های بین‌ المللی مناسبی برخوردارند، انتخاب نمایند که طبیعتا در این مسیر با دشواری های فراوانی مواجه خواهد شد. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی کامپیوتر بپردازیم که علاقمندان تحصیل این رشته می ‌توانند بر اساس آن، برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاهی که امکان ورود به آن وجود دارد، نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته رادیوتراپی یا پرتودرمانی

    1400/09/23 - 05:21:03
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته رادیوتراپی یا پرتودرمانی

    رشته پرتودرمانی یا رادیوتراپی از رشته های بسیار مهم در زیرمجموعه علوم پزشکی به شمار می رود که با توجه به گسترش زیاد بیماری هایی چون سرطان در جوامع مختلف، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. جوانان ایرانی علاقمند به تحصیل این رشته در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای اپلای کردن و اخذ پذیرش از دانشگاه ها، با شرایط این رشته در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای تحصیل در رشته رادیوتراپی یا پرتودرمانی بر اساس شرایط خود را انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم با معرفی شرایط کشورهایی که به عنوان اصلی ترین گزینه های تحصیل رشته پرتودرمانی در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آیند، این عزیزان را در انتخاب محل تحصیل یاری نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های دندانپزشکی دنیا

    1400/09/21 - 05:40:54
    بهترین دانشگاه های دندانپزشکی دنیا

    رشته دندانپزشکی، سالهاست در کنار رشته پزشکی، از پر طرفدار ترین رشته های تحصیلی در کشورمان به شمار می رود و بسیاری از جوانان و خانواده هایشان، این رشته را برای آینده شغلی، ترجیح می دهند. دلایل زیادی به ویژه بالا بودن درآمد متخصصین این رشته ها نسبت به میانگین درآمد اقشار مختلف جامعه را می توان برای این موضوع برشمرد. اما به علت محدودیت هایی که در ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی کشور وجود دارد عده کثیری از داوطلبان نمی توانند این آرزوی خود را محقق سازند. درصدی از آنان ترجیح می دهند علیرغم سختی های زیاد، با اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور برای تحصیل دندانپزشکی راهی دیار غربت شوند. طبیعتاً برای این افراد، تحصیل در بهترین دانشگاه های دندانپزشکی دینا اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های روانشناسی دنیا

    1400/09/01 - 05:31:45
    بهترین دانشگاه های روانشناسی دنیا

    روانشناسی از رشته های حساس و بسیار با اهمیت بوده و به ویژه در کشورهای پیشرفته، از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است. انسان موجودی چند بعدی است و توجه به بعد روحی و روانی او می تواند وی را در مسیر موفقیت، رهنمون سازد. از این رو برای ایجاد آرامش روحی و روانی، به خدمات روانشناسان نیاز مبرم وجود دارد. درصدی از جوانان ایرانی مشتاق تحصیل این رشته ترجیح می دهند علیرغم سختی های زیاد، با اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور برای تحصیل روانشناسی راهی دیار غربت شوند. طبیعتاً برای این افراد، تحصیل در بهترین دانشگاه های روانشناسی دنیا اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top