امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

مقالات

  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته بینایی سنجی

    1401/05/09 - 05:23:20
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته بینایی سنجی

    رشته بینایی سنجی از رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی به شمار می رود که در جوامع پیشرفته، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جوانان ایرانی علاقمند به تحصیل این رشته در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای اپلای کردن و اخذ پذیرش از دانشگاه ها، با شرایط این رشته در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای تحصیل در رشته بینایی سنجی یا اپتومتری بر اساس شرایط خود را انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم با معرفی شرایط کشورهایی که به عنوان اصلی ترین گزینه های تحصیل رشته بینایی سنجی در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آیند، این عزیزان را در انتخاب محل تحصیل یاری نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی عمران

    1401/05/04 - 07:08:21
    بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی عمران

    رشته مهندسی عمران از رشته های بسیار مهم و زیرساختی به شمار می رود و رشته ای محاسباتی محسوب می شود. دانش آموختگان این رشته نقش بسیار مهمی در ایجاد زیرساخت های شهری و صنعتی داشته و در ساخت سازه هایی ایمن در برابر زلزله، کوشا هستند. برخی علاقمندان این رشته در کشورمان برای اینکه بتوانند از ابتدا در مسیر موفقیت گام نهند، ترجیح می دهند این رشته را در کشورهایی که بازار کار این رشته بسیار مناسب است تحصیل کنند و از ابتدا آینده کاری مناسبی برای خود ترسیم نمایند. برخی نیز ترجیح می دهند با تحصیل این رشته در کشورهای پشرفته و دانشگاه های معتبر، دانش روز دنیا در این زمینه را کسب کرده و به ایران بازگردند. طبیعتاً برای این عزیزان، تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی عمران اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌ های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته صنایع غذایی

    1401/05/02 - 05:42:53
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته صنایع غذایی

    رشته صنایع غذایی با توجه به اهمیت روز افزون غذا و مواد غذای در دنیا و کاهش منابع و افزایش قیمت آن ها، مرتب اهمیت و ارزش بیشتری پیدا می کند. به طور معمول بازار کار این رشته در کشورهای پیشرفته و کشورهایی که دارای صنایع غذایی پویایی هستند، مناسب است و به ویژه فرصت های شغلی زیادی برای متخصصان آن در چنین کشورهایی فراهم است. برخی از علاقه مندان این رشته که قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارند، ترجیح می دهند این از ابتدا به تحصیل مهندسی صنایع غذایی در خارج از کشور بپردازند. از این رو انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در رشته صنایع غذایی پیش از هر اقدامی برای این افراد ضروری می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته گفتار درمانی

    1401/04/28 - 05:22:00
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته گفتار درمانی

    رشته گفتار درمانی از رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی به شمار می رود که در جوامع پیشرفته، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جوانان ایرانی علاقمند به تحصیل این رشته در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای اپلای کردن و اخذ پذیرش از دانشگاه ها، با شرایط این رشته در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای تحصیل در رشته گفتار درمانی بر اساس شرایط خود را انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم با معرفی شرایط کشورهایی که به عنوان اصلی ترین گزینه های تحصیل رشته گفتار درمانی در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آیند، این عزیزان را در انتخاب محل تحصیل یاری نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی مواد

    1401/04/26 - 05:54:56
    بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی مواد

    رشته مهندسی مواد از رشته های بسیار مهم و پایه برای صنعت به شمار می رود و به عنوان یک رشته تحصیلی میان رشته ای، ارتباط وسیعی بین مباحث علوم فیزیک، شیم، ریاضیات و مکانیک در آن وجود دارد. دانش آموختگان این رشته علاوه بر امور فنی، به مباحث محاسباتی، آزمایشگاهی و تحقیقاتی نیز می پردازند. برخی علاقمندان این رشته در کشورمان برای اینکه بتوانند از ابتدا در مسیر موفقیت گام نهند، ترجیح می دهند این رشته را در کشورهایی که بازار کار این رشته بسیار مناسب است تحصیل کنند و از ابتدا آینده کاری مناسبی برای خود ترسیم نمایند. برخی نیز ترجیح می دهند با تحصیل این رشته در کشورهای پشرفته و دانشگاه های معتبر، دانش روز دنیا در این زمینه را کسب کرده و به ایران بازگردند. طبیعتاً برای این عزیزان، تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی مواد اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌ های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های کشاورزی جهان

    1401/04/18 - 06:21:00
    بهترین دانشگاه های کشاورزی جهان

    رشته کشاورزی از رشته های بسیار مهم به شمار می رود. زیرا مواد غذایی از اصلی ترین کالاهای استراتژیک برای کشورها هستند و با توجه به کمبود منابع آب و خاک قابل کشت، استفاده از دانش روز و تکنولوژی های نوین برای دستیابی به کشاورزی اصولی و با راندمان بالا لازم است. این مهم بدون استفاده از دانش و تخصص مهندسان کشاورزی میسر نیست. برخی علاقمندان این رشته در کشورمان برای اینکه بتوانند از ابتدا در مسیر موفقیت گام نهند، ترجیح می دهند این رشته را در کشورهایی که بازار کار این رشته بسیار مناسب است تحصیل کنند و از ابتدا آینده کاری مناسبی برای خود ترسیم نمایند.. طبیعتاً برای این افراد، تحصیل در بهترین دانشگاه های کشاورزی جهان اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌ های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های دامپزشکی جهان

    1401/04/12 - 06:21:00

    رشته دامپزشکی از رشته های پرطرفدار در بسیاری از کشورهای دنیا محسوب می شود. برخی علاقمندان این رشته در کشورمان نیز برای اینکه بتوانند از ابتدا در مسیر موفقیت گام نهند، ترجیح می دهند این رشته را در کشورهایی که بازار کار این رشته بسیار مناسب است تحصیل کنند و از ابتدا آینده کاری مناسبی برای خود ترسیم نمایند. طبیعتاً برای این افراد، تحصیل در بهترین دانشگاه های دامپزشکی جهان اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته فیزیک

    1401/03/04 - 05:40:35
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته فیزیک

    یکی رشته های بسبار مهم که از زیرمجموعه های علوم پایه به حساب می آید و مشتاقان خاص خود را در سراسر جهان برای تحصیل دارد، رشته فیزیک می باشد. برخی از علاقه مندان این رشته که قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارند، ترجیح می دهند این از ابتدا به تحصیل فیزیک در خارج از کشور بپردازند. در کشورهایی که تحقیقات علمی در زمینه های پایه و مرتبط با صنعت در آن ها رونق بیشتری دارد، رشته فیزیک از ارج و قرب بیشتری برخوردار است. از این رو انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در رشته فیزیک پیش از هر اقدامی برای این افراد ضروری می باشد. بدین جهت، ما فاکتورهای اصلی در انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلی را بر می شماریم تا عزیزان بتوانند بهترین گزینه را بسته به شرایط خود انتخاب کنند.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

    1401/03/02 - 05:31:09
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

    یکی از بهترین رشته های تحصیلی که در دانشگاه های خوب دنیا برای ورود به دوره های این رشته رقابت بسیار تنگاتنگی بین داوطلبان برقرار است، رشته مدیریت می باشد. شاید در کشور ما این رشته از رشته های پر رقابت به شمار نرود، اما در کشورهای پیشرفته، این رشته از مهم ترین، پولسازترین و پررقابت ترین رشته های تحصیلی محسوب می شود. از این رو، برخی از علاقه مندان این رشته که قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارند، ترجیح می دهند این از ابتدا به تحصیل مدیریت در خارج از کشور بپردازند. از این رو انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت پیش از هر اقدامی برای این افراد ضروری می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته ژنتیک

    1401/02/31 - 05:20:24
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته ژنتیک

    یکی رشته های بسبار مهم که از زیرمجموعه های علوم پزشکی به حساب می آید و مشتاقان فراوانی در سراسر جهان برای تحصیل دارد، رشته ژنتیک می باشد. برخی از علاقه مندان این رشته که قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارند، ترجیح می دهند این از ابتدا به تحصیل ژنتیک در خارج از کشور بپردازند. از این رو انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در رشته ژنتیک پیش از هر اقدامی برای این افراد ضروری می باشد. بدین جهت، ما فاکتورهای اصلی در انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلی را بر می شماریم تا عزیزان بتوانند بهترین گزینه را بسته به شرایط خود انتخاب کنند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top