امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه موتزارت سالزبورگ

همان طور که در پست های قبلی ذکر شد سالزبورگ به علت وجود دانشگاه های متعدد یک شهر دانشجویی و دانشگاهی در کشور اتریش به شمار می رود. یکی از مطرح ترین دانشگاه های این شهر، دانشگاه موتزارت سالزبورگ، است که به دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ هم معروف است. دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ یک دانشگاه تخصصی در زمینه رشته های هنری به ویژه هنرهای نمایشی یا دراماتیک و موسیقی به شمار می رود . در زمینه تحقیقات موسیقایی دانشگاه موتزارت سالزبورگ را می توان یکی از بهترین و معتبر ترین دانشگاه های اروپا دانست. لازم به توضیح است که برای این دانشگاه به افتخار هنرمند و موسیقیدان برجسته اتریشی، ولفگانگ آمادئوس موتزارت، این نام را نهاده اند.

  • دانشگاه موتزارت سالزبورگ
  • دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ
  • تحصیل در دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ اتریش

 

تاسیس دانشگاه موتزارت سالزبورگ اتریش به سال 1841 میلادی بر می گردد. این دانشگاه امروزه در زمینه هنر بسیار شناخته شده است و در زمینه تحقیقات هنری، تبادلات علمی، نمایشگاه ها و کنفرانس های هنری، با اکثر دانشگاه های هنری معتبر دنیا دارای ارتباط نزدیک می باشد. از این رو علاقمندان تحصیل هنر در اتریش به ویژه مشتاقان تحصیل موسیقی در اتریش می توانند دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ را به عنوان یک گزینه ایده آل برای خود در نظر بگیرند.

 

شرایط تحصیل در دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ اتریش

همانطور که می دانیم اتریش یک کشور درجه یک در اروپا و حتی جهان برای تحصیل در رشته های هنری به ویژه موسیقی می باشد و همه ساله مشتاقان پرتعداد تحصیل هنر از سراسر دنیا برای تحصیل رشته های هنری در دانشگاه های اتریش اپلای می کنند. طبیعتا سطح علمی دانشگاه های اتریش در رشته های هنری به ویژه موسیقی بسیار بسیار بالاست و هر فردی با هر سطحی از توانایی و استعداد قادر نیست وارد دانشگاه های هنر اتریش شود. از این رو اصلی ترین شرایط تحصیل در دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ اتریش، شرکت در آزمون ورودی ارزشیابی استعداد هنری است که به زبان آلمانی و یا انگلیسی برگزار می شود.

 

رشته های تحصیلی دانشگاه موتزارت سالزبورگ

در حال حاضر رشته های تحصیلی دانشگاه موتزارت سالزبورگ اتریش عبارتند از:

ترومبون

پیانو

پیانو موسیقی مجلسی

پیانو سه اتاق موسیقی

سازهای کوبه ای

کوارتت زهی موسیقی مجلسی

ساز چنگ

شیپور

قرهنی

گیتار

فلوت

کنترباس

مربیگری تئاتر موسیقی

ویولنسل

ضبط کننده

صدا

طراحی صحنه

تمرین عملکرد در موسیقی معاصر

تئوری موسیقی

درام و تولید

ترکیب بندی

موسیقی کلیسای کاتولیک و پروتستان

باروک آوازی

هنر

 

دانشکده های دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ

رشته های ذکر شده در قالب دانشکده های دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ به دانشجویان ارائه می شوند:

مطالعات صوتی

مطالعات سازهای زهی

طراحی صحنه

تئاتر موسیقیایی

موسیقی شناسی

مطالعات در زمینه ی سازهای کیبوردی

تحصیلات موسیقی در سالزبورگ

تحصیلات موسیقی در اینسبروک

هنرهای زیبا و هنر حرفه ای

اجرا، قطعات هنری و نظریه ی موسیقی

مطالعات در زمینه سازهای برنجی، بادی و ضربی

کارگردانی صحنه و بازیگری

 

هزینه تحصیل در دانشگاه موتزارت سالزبورگ

در حقیقت هزینه تحصیل در دانشگاه موتزارت سالزبورگ مانند اکثر دانشگاه های اتریش برای دانشجویان تبعه کشورهای اتحادیه اروپا و سایر کشورها متفاوت است. هزینه تحصیل در دانشگاه موتزارت سالزبورگ، برای دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا ترمی رایگان و برای دانشجویان تبعه سایر کشورهای دنیا ترمی ۷۵۰ یورو می باشد

 

کتابخانه دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ

مانند اکثر دانشگاه های اتریش کتابخانه دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ نیز برای استفاده عموم مردم باز است. در این کتابخانه بیش از 260 هزار کتاب نگهداری می شود. همین مساله باعث شده بتوانیم این کتابخانه را یکی از بزرگ ترین کتابخانه های موسیقی و هنر در اتریش و اروپا بدانیم.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه موتزارت سالزبورگ و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top