امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

فلوشیپ پزشکی در سوئیس

سوئیس یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی به شمار می رود که سطح درآمد مردم این کشور در بالاترین سطح میان کشورهای اتحادیه اروپا قرار گرفته و  این مزیت  نه تنها در زمینه درآمد بلکه در کلیه مسائل مربوط به زندگی مردم از جمله بخش بهداشت و درمان این کشور نیز به وضوح دیده می شود. می دانیم یکی از فاکتورهای تعیین کننده در زمینه میزان و سطح رفاه اجتماعی در سراسر دنیا، همین دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی است و هر کشوری که بتواند سیستم بهداشت و درمان بهتر و فراگیر تری داشته باشد در حقیقت نمره بیشتری در این بخش به دست خواهد آورد. سیستم بهداشت و درمان کشور سوئیس هم بسیار بسیار فراگیر و مدرن بوده و همین موضوع پزشکان سراسر دنیا از جمله کشور خودمان را به تکاپوی آن انداخته که با گذراندن دوره های تکمیلی پزشکی در این کشور بتوانند خود را از نظر دانش به روز کنند و با مدرن ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا آشنا شده و همچنین تجربه حضور در سیستم بهداشت و درمان چنین کشور پیشرفته ای را بدست آورند. این مهم برای این عزیزان با گذراندن دوره های فلوشیپ پزشکی در سوئیس امکان پذیر می شود و همچنین دندانپزشکان عزیز هم می توانند با گذراندن دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در سوئیس چنین تجربه ارزشمندی را بیاندوزند.

  • فلوشیپ پزشکی در سوئیس
  • فلوشیپ دندانپزشکی در سوئیس
  • فلوشیپ در سوئیس

دوره های فلوشیپ پزشکی در سوئیس مانند سایر کشورهای دنیا، به صورت دوره های 3 ماهه تا 2 ساله بر اساس خواست خود پزشک متقاضی و همچنین نوع دوره برگزار می شود. موضوعات دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی، در سوئیس و سایر نقاط دنیا، مباحث عمده و اصلی کلیه تخصص های پزشکی و دندانپزشکی می باشد. یکی از اشتباهات رایج در زمینه دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی این است که برخی این دوره ها را معادل فوق تخصص می دانند. در حالی که این دوره ها به صورت آبزرورشیپ است و پزشکان متخصص در این دوره ها به صورت آبزرور حضور دارند و در پایان دوره گواهی گذراندن دوره فلوشیپ به میزان زمان مشخص را دریافت می کنند.

مورد مهم دیگری که باید ذکر شود این است که برای شرکت در دوره های فلوشیپ زیرشاخه هر یک از تخصص های پزشکی، لازم نیست فقط پزشکان متخصص همان رشته شرکت کنند و حتی پزشکان عمومی هم می توانند در کلیه دوره های فلوشیپ پزشکی شرکت نموده و تجربه خوبی بیاندوزند و دانش خود را هم به روز کنند. در مورد دندانپزشکی نیز کاملا به همین صورت است و برای شرکت در دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در سوئیس و سایر کشورها، دندانپزشکان عمومی هم اجازه شرکت دارند.

 

فلوشیپ دندانپزشکی در سوئیس

برای پزشکان و دندانپزشکان مشتاق گذراندن دوره های فلوشیپ خارج از کشور، فرصت بسیار مناسبی است که دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی را در کشور مدرن و توسعه یافته ای چون سوئیس بگذرانند. زیرا اولا دوره های فلوشیپ در کشور سوئیس در دانشگاه های علوم پزشکی این کشور و بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز درمانی تحت پوشش آن ها برگزار می شود که این دانشگاه ها با برترین دانشگاه های علوم پزشکی دنیا موافقت نامه های همکاری دارند و به علم روز پزشکی و دندانپزشکی دنیا دسترسی دارند و فرصت گذراندن دوره فلوشیپ در سوئیس در حقیقت یک فرصت مغتنم برای دسترسی به علم روز پزشکی و دندانپزشکی دنیاست. از طرف دیگر کشور سوئیس با کشورهای صنعتی اروپا مانند اتریش که خود دوره های فلوشیپ پزشکی در اتریش متقاضیان بسیاری دارد، بهترین روابط را دارد و همین موضوع باعث می شود مدرن ترین تجهیزات پزشکی را نه تنها از اتریش بلکه از کلیه کشورهای صنعتی دنیا به ویژه اتحادیه اروپا وارد کند و گذراندن دوره فلوشیپ پزشکی در سوئیس و همچنین فلوشیپ دندانپزشکی در سوئیس برای پزشکان و دندانپزشکان عزیز به معنای آشنایی با جدید ترین تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی روز دنیا نیز باشد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top