امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

فلوشیپ پزشکی در بلژیک

یکی از آرام ترین کشورهای اروپایی برای زندگی بلژیک می باشد که از همه نظر می توان آن را کشوری مناسب و توسعه یافته محسوب کرد. هرگاه از شرایط مناسب زندگی در کشوری صحبت به میان آید ناخودآگاه به یاد درآمد بالای مردم آن کشور میفتیم. اما یکی دیگر از شاخص های مهم توسعه یافتگی کشورها بحث بهداشت و درمان و سلامت است و کشورهای توسعه یافته معمولا دارای امکانات بهداشت و درمان بسیار مناسب و سیستم سلامت و درمان بسیار فراگیر و در دسترس برای همه هستند. بلژیک دقیقا دارای چنین سیستمی می باشد و از نمونه های موفق در اروپا به شمار می رود. به همین جهت گذراندن یک دوره تکمیلی پزشکی برای پزشکان سراسر دنیا در چنین کشور پیشرفته ای می تواند یک فرصت عالی و مغتنم محصوب گردد. از این رو پزشکان زیادی مترصد گذراندن دوره فلوشیپ پزشکی در بلژیک هستند.

  • فلوشیپ پزشکی در بلژیک
  • فلوشیپ دندانپزشکی در بلژیک
  • دوره های فلوشیپ پزشکی در بلژیک

دوره های فلوشیپ پزشکی در بلژیک و سایر کشورها دوره های تکمیلی هستند که در مباحث اصلی کلیه تخصص های پزشکی ارائه می شوند و برای شرکت در این دوره ها فقط نباید متخصص این رشته ها بود و حتی پزشکان عمومی هم می توانند در آن ها شرکت کنند. این دوره ها در طول 3 ماه تا 2 سال برگزار می شود و طول دوره بنا به خواست خود متقاضی و نوع دوره تعیین می شود. هدف از شرکت پزشکان در این دوره های فلوشیپ پزشکی در بلژیک و سایر کشورها، این است که پزشکان بتوانند تجربه و دانش خود را بالا ببرند. از دلایل اصلی که پزشکان و دندانپزشکان ترجیح می دهند این دوره های فلوشیپ را در کشورهای پیشرفته ای چون بلژیک بگذرانند این است که دانشگاه های علوم پزشکی این کشورها که برگزار کننده دوره های فلوشیپ پزشکی است، عموما با برترین دانشگاه های پزشکی دنیا موافقت نامه همکاری دارند و به همین جهت به علم پزشکی روز دنیا دسترسی دارند و همین مورد یعنی شرکت کنندگان این دوره ها امکان دستیابی به به روز ترین روش های درمانی را خواهند داشت. همچنین این کشورهای پیشرفته و توسعه یافته دارای صنایع مدرنی در زمینه تجهیزات پزشکی هستند و همچنین با سایر کشورهای پیشرفته تولید کننده تجهیزات پزشکی بهترین روابط تجاری را دارند. از این رو بیمارسان های زیر نظر دانشگاه های علوم پزشکی این کشورها که در آن ها دوره های فلوشیپ برگزار می شود به بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی مجهز هستند و این فرصتی عالی برای پزشکان و دندانپزشکان شرکت کننده در کلاس ها می باشد که بتوانند کار با این تجهیزات مدرن را نیز یاد بگیرند.

اما باید در نظر داشت که در پایان دوره های فلوشیپ پزشکی به ویژه دوره های فلوشیپ پزشکی در اتریش، بلژیک، آلمان و سایر کشورهای پیشرفته، به پزشکان شرکت کننده در دوره مدرک فوق تخصص داده نمی شود و گواهی گذراندن دوره های فلوشیپ به صورت آبزرور به این عزیزان داده می شود. به همین علت این دوره ها را آبزرورشیپ پزشکی نیز می نامند.

 

فلوشیپ دندانپزشکی در بلژیک

طبیعتا همانند رشته پزشکی، برای شرکت در دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در بلژیک و سایر کشورهای پیشرفته نیز به همین صورت است و دوره ها در زمینه مباحث اصلی هر یک از تخصص های دندانپزشکی برگزار می شود و طول دوره ها بر اساس نوع دوره و خواست خود پزشک شرکت کننده در دوره بین 3 ماه تا 2 سال می تواند باشد. از آنجا که دندانپزشکی رشته ای تجهیزات محور است شرکت در دوره فلوشیپ دندانپزشکی در بلژیک و سایر کشورهای توسعه یافته قطعا ارجعیت دارد. زیرا با شرکت در دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در بلژیک می توان با به روز ترین تجهیزات دندانپزشکی دنیا نیز آشنا شد.

 

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top