امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

فلوشیپ پزشکی در لهستان

ابتدا لازم است کمی در مورد خود مفهوم دوره های فلوشیپ پزشکی توضیحاتی ارائه دهیم. فلوشیپ در زمینه رشته های پزشکی و دندانپزشکی به معنای دوره های تکمیلی تخصصی است که پزشکان و دندانپزشکان برای بالا بردن مهارت های علمی خود و همچنین جمع آوری و اندوختن تجربه می گذرانند. موضوع دوره های فلوشیپ پزشکی معمولا مباحث عمده و اصلی هر یک از تخصص های پزشکی می باشد.اما لازم نیست برای فلوشیپ های زیرمجموعه هر یک از تخصص های پزشکی فقط پزشکان متخصص در آن رشته تخصصی شرکت کنند و پزشکان متخصص رشته های دیگر و حتی پزشکان عمومی نیز می توانند در این دوره ها بدون هیچ محدودیتی شرکت کنند. از طرف دیگر معمولا پزشکان دوست دارند این دوره ها را در کشورهای پیشرفته به ویژه کشورهای روپایی بگذرانند. به عنوان مثال گذراندن دوره های فلوشیپ پزشکی در لهستان یکی از گزینه های مناسب است.

 

  • فلوشیپ پزشکی در لهستان
  • فلوشیپ دندانپزشکی در لهستان
  • فلوشیپ در لهستان

 

دوره های فلوشیپ پزشکی در لهستان هم مانند سایر کشورهای اروپایی به زبان انگلیسی برگزار می گردد و پزشکانی که متقاضی شرکت در این دوره ها هستند نیازی نیست که زبان لهستانی را بیاموزند. همچنین برای اخذ پذیرش این دوره ها نیز لازم نیست مدرک زبان انگلیسی آیلتس ارائه گردد. طول مدت دوره های فلوشیپ پزشکی بین 3 ماه تا 2 سال می باشد و بر اساس نوع دوره و درخواست متقاضی شرکت در دوره تعیین می شود.

اما چرا بیشتر پزشکان و دندانپزشکان ترجیح می دهند دوره های فلوشیپ را در کشورهای پیشرفته و به ویژه در اروپا بگذرانند؟ دلیل این موضوع این است که به عنوان مثال گذراندن دوره فلوشیپ پزشکی در اتریش به پزشکان شرکت کننده امکان می دهد با به روز ترین روش های درمانی و علم پزشکی روز دنیا آشنا شوند. زیرا دانشگاه های علوم پزشکی اتریش از برترین های اروپا و دنیا به شمار رفته و با برترین دانشگاه های علوم پزشکی سایر کشورهای پیشرفته نیز تبادلات علمی وسیع دارند. از این جهت به علم روز پزشکی دنیا دسترسی دارند. از طرف دیگر هم جدیدترین تجهیزات پزشکی روز دنیا در مراکز درمانی این کشورها موجود است و پزشکان شرکت کننده در دوره می توانند با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا که در تخصص مورد نظرشان کاربرد دارد آشنایی کامل پیدا کنند.

 

فلوشیپ دندانپزشکی در لهستان

در مورد رشته دندانپزشکی هم به طریق اولی به همین صورت است و دندانپزشکان ترجیح می دهند این دوره ها را در کشورهای پیشرفته و به ویژه در اروپا بگذرانند. از این رو دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در لهستان هم می تواند گزینه بسیار مناسبی برای این عزیزان به شمار رود. باید ذکر کرد که موضوع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در لهستان و سایر کشورهای اروپایی موضوعات اصلی تخصص های دندانپزشکی می باشد و مانند فلوشیپ های پزشکی برای شرکت در دوره های فلوشیپ دندانپزشکی هم هیچ محدودیتی وجود ندارد و دندانپزپشکان عمومی نیز حتی می توانند در تک تک دوره های فلوشیپ دندانپزپشکی شرکت کنند. بدین ترتیب این دوره ها به طور انحصاری مخصوص دندانپزشکان متخصص نمی باشد. همچنین کلیه دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در اروپا به زبان انگلیسی برگزار شده و برای ورود به آن ها ارائه مدرک زبان هم لازم نمی باشد.

 

 

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top