امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

مقالات

  • تحصیل پیراپزشکی در اتریش

    1398/05/18 - 10:58:26
    تحصیل پیراپزشکی در اتریش

    بسیاری از ما واژه پیراپزشکی را به دفعات در طول زندگی خود شنیده ایم. اما درصد بالایی  شاید به طور دقیق نمی دانند پیراپزشکی چیست؟ و چه رشته هایی را پیراپزشکی می نامند. در حقیقت رشته های پیراپزشکی زیرشاخه هایی از رشته های علوم پزشکی هستند که به حفظ یا بازگردانی بیماران ارتباط پیدا می کنند که البته به تفصیل در ادامه مطلب به معرفی بهترین رشته های پیراپزشکی اشاره خواهیم کرد. اما برای مشتاقان تحصیل رشته های پیراپزشکی در خارج از کشور، امکان تحصیل پیراپزشکی در اتریش یک موقعیت ویژه است.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی آزمون آیلتس

    1398/05/14 - 16:43:52
    معرفی آزمون آیلتس

    کلیه افرادی که به تحصیل در خارج از کشور فکر می کنند یا اینکه به فکر زندگی در کشورهای دیگر افتاده اند با آزمون آیلتس زبان انگلیسی که امروزه متداول ترین آزمون زبان انگلیسی در دنیا به شمار می رود آشنایی کامل دارند. درصد بالایی از مردم هم امروزه حداقل نام آزمون آیلتس را شنیده اند. اما شاید هنوز بخشی هستند که نمی دانند آزمون آیلتس چیست؟ برای آشنایی این عزیزان به معرفی آزمون آیلتس می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه وبستر وین اتریش

    1398/05/11 - 11:22:12
    دانشگاه وبستر وین اتریش

    دانشگاه های دولتی اتریش اکثرا از نظر علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و همه ساله متقاضیان زیادی نیز برای تحصیل در آن ها اپلای می کنند. اما برخی دانشگاه های خصوصی این کشور، مانند دانشگاه وبستر وین اتریش یا Webster Vienna Private University نیز دارای ارزش و اعتبار مناسبی هستند و دانشجویان خارجی زیادی از جمله از کشور عزیز خودمان ایران برای تحصیل وارد آن ها می شوند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه علوم پزشکی وین

    1398/05/06 - 09:28:58
    دانشگاه علوم پزشکی وین

    اتریش از کشورهایی در سطح اروپا به شمار می رود که نظام درمان و سلامت پیشرفته ای دارد. این نظام سلامت مناسب به پشتوانه دانشگاه های علوم پزشکی معتبر این کشور به این حد از کارآمدی رسیده است. بهترین دانشگاه پزشکی در کشور اتریش دانشگاه علوم پزشکی وین می باشد که همه ساله عده زیادی از جوانان از سراسر دنیا و از جمله کشور عزیز خودمان ایران برای تحصیل رشته های علوم پزشکی در آن اپلای می کنند. البته شرایط اخذ پذیرش در این دانشگاه بسیار دشوار است و ورود به آن برای اکثر افراد امکانپذیر نمی باشد که در ادامه بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه FH Joanneum اتریش

    1398/05/01 - 11:08:46
    دانشگاه FH Joanneum اتریش

    همان طور که می دانیم دانشگاه هایی تحت عنوان فاخ هوخ شوله در اتریش وجود دارند که تقریبا معادل دانشگاه های علمی کاربردی به شمار می روند و البته به علت کاربردی بودن آموزش های تحصیلی و مهارت محور بودن آن ها، فارغ التحصیلان شان به سرعت پس از اتمام تحصیلات، در خود کشور اتریش و حتی در صورت تمایل در اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا جذب بازار کار می شوند. یکی از بهترین فاخ هوخ شوله های این کشور، دانشگاه FH Joanneum اتریش است که در شهر گراتس و ایالت اشتایرمارک این کشور واقع شده است. البته کالج ها و مراکز آموزشی این دانشگاه در سه شهر گراتس، کاپفنبرگ و اشتایرمارک تقسیم شده است و مرکزیت آن در شهر گراتس است.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل مهندسی عمران در اتریش

    1398/04/28 - 12:37:23
    تحصیل مهندسی عمران در اتریش

    یکی از محبوب ترین رشته های فنی مهندسی در دنیا و از جمله در کشور عزیز خودمان، رشته مهندسی عمران یا همان راه و ساختمان است که در تمامی دنیا در بهترین دانشگاه ها برای تحصیل به دانشجویان ارائه می گردد. این رشته به علت پیشرفت های فناوری که به کیفیت ساخت و سرعت ساخت کمک شایانی کرده اند، بسیار تکنولوژی محور و تجهیزات محور است و طبیعتا فرصت تحصیل مهندسی عمران در اتریش می تواند برای دانشجویان از سراسر دنیا موقعیت مناسبی برای آشنایی با بهترین و بروز ترین تکنولوژی ها و تجهیزات و مصالح برای ساخت و ساز سریع و با کیفیت را مهیا کند. زیرا اتریش کشوری بشدت صنعتی و مدرن در قلب اروپاست و صنایع این کشور در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات و تجهیزات ساخت و ساز مسکن و همچنین راهسازی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل مهندسی مکانیک در اتریش

    1398/04/25 - 11:40:27
    تحصیل مهندسی مکانیک در اتریش

    خیلی واضح است که کشوری که از نظر صنعت در رده پیشرفته ترین کشورهای دنیا قرار دارد، در زمینه مهندسی مکانیک جایگاهی فاخر را دارا می باشد و مهندسی مکانیک نیز ارتباط تنگاتنگی با پیشرفت چرخ های صنعت در کشورهای مختلف دارد و به همین جهت وقتی در مورد کشور صنعتی و پیشرفته اتریش صحبت می کنیم، باید در نظر داشته باشیم که این کشور از نظر مهندسی مکانیک از برترین کشورهای دنیاست. به عبارت دیگر تحصیل مهندسی مکانیک در اتریش، در بالاترین سطح ممکن می باشد و همه ساله متقاضیان زیادی از میان جوانان سراسر دنیا دارد. از کشور خودمان نیز هر ساله جوانان زیادی برای تحصیل مهندسی مکانیک در اتریش اپلای می کنند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه FHWien اتریش

    1398/04/21 - 12:05:40
    دانشگاه FHWien اتریش

    همان طور که می دانیم در کشورهای پیشرفته و صنعتی مانند اتریش، دانش به شکل صرف و محض کمتر از علوم کاربردی مورد توجه قرار می گیرد و بیشتر آموزش های سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی این کشور ها حول علوم کاربردی متمرکز است. از این رو جالب است بدانید که یکی از دانشگاه های مطرح اتریش که همه ساله متقاضیان زیادی برای تحصیل از سراسر دنیا دارد، دانشگاه FHWien اتریش است که یکی از دانشگاه های علمی کاربردی و به عبارت بهتر، بهترین دانشگاه علمی کاربردی اتریش به حساب می آید.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل هنر در اسلواکی

    1398/04/18 - 11:21:36
    تحصیل هنر در اسلواکی

    اسلواکی در ۱۰۰ سال گذشته بخشی از امپراتوری اتریش مجارستان بوده و ازطرفی طبیعتا هم مرز با کشور اتریش بودن موجب تبادلات فرهنگی چشمگیری میان دو ملت اتریش و اسلواکی شده است. اتریش را مهد هنر در قلب اروپا می دانند و همین ارتباطات فرهنگی موجب شده است که ارزش هنر و تحصیل رشته های هنری در اسلواکی نیز بیشتر حس شود. از این رو و همچنین به علت تبادلات علمی میان دانشگاه های هنر اسلواکی و دانشگاه های معتبر هنر در کشور اتریش، دانشگاه های هنر اسلواکی هم از سطح علمی خوبی برخوردار شده اند و همه ساله عده زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل هنر در اسلواکی به این کشور عزیمت می نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه موتزارت سالزبورگ

    1398/04/01 - 11:27:08
    دانشگاه موتزارت سالزبورگ

    همان طور که در پست های قبلی ذکر شد سالزبورگ به علت وجود دانشگاه های متعدد یک شهر دانشجویی و دانشگاهی در کشور اتریش به شمار می رود. یکی از مطرح ترین دانشگاه های این شهر، دانشگاه موتزارت سالزبورگ، است که به دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ هم معروف است. دانشگاه موتزارتیوم سالزبورگ یک دانشگاه تخصصی در زمینه رشته های هنری به ویژه هنرهای نمایشی یا دراماتیک و موسیقی به شمار می رود . در زمینه تحقیقات موسیقایی دانشگاه موتزارت سالزبورگ را می توان یکی از بهترین و معتبر ترین دانشگاه های اروپا دانست. لازم به توضیح است که برای این دانشگاه به افتخار هنرمند و موسیقیدان برجسته اتریشی، ولفگانگ آمادئوس موتزارت، این نام را نهاده اند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top