امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

مقالات

  • دانشگاه موسیقی و هنرهای دراماتیک گراتس

    1398/03/22 - 13:20:21
    دانشگاه موسیقی و هنرهای دراماتیک گراتس

    همان طور که می دانیم به علت شهرت کشور اتریش در عرضه فرهنگ و موسیقی، همه ساله بسیاری از جوانان مستعد از سراسر دنیا و حتی از کشور خودمان برای تحصیل هنر در اتریش تقاضای اخذ پذیرش می دهند. در این میان یکی از بهترین دانشگاه های هنر اتریش، دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس است که نام آن در زبان آلمانی Die Universität für Musik und darstellende Kunst Graz بوده و متقاضیان زیادی همه ساله برای اخذ پذیرش تحصیلی از آن اپلای می کنند. این دانشگاه که با نام دانشگاه موسیقی و هنرهای دراماتیک گراتس The university of music and Dramatic Arts Graz نیز شناخته می شود، از معتبرترین دانشگاه ها در زمینه موسیقی و هنرهای دراماتیک به شمار می رود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه مدول وین

    1398/03/18 - 10:26:23
    دانشگاه مدول وین

    در کشور اتریش علاوه بر دانشگاه های تراز اول دولتی، تعدادی دانشگاه خصوصی نیز فعالیت دارند که بزرگ ترین آن ها دانشگاه مدول وین می باشد که در زبان آنگلیسی آن را MODUL University خوانده و نام اختصاری آن را نیز MU بیان می کنند. این دانشگاه بین المللی در سال 2007 توسط اتاق بازرگانی و صنعت اتریش تاسیس شده است و در زمینه آموزش بین المللی در اتریش سرآمد است. کلیه دوره های تحصیلی در مقاطع مختلف در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه شده و رقمی بیش از 70 درصد از دانشجویان دانشگاه مدول وین اتریش را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند.

    ادامه مطلب ...
  • آکادمی هنرهای زیبای وین

    1398/03/15 - 14:14:14
    آکادمی هنرهای زیبای وین

    کشور اتریش به عنوان یک کشور شاخص در رشته های هنری از جمله معماری در قاره اروپا و حتی دنیا شناخته می شود و دانشگاه های زیادی نیز در این کشور ارائه دهندگان دوره های تحصیل معماری و سایر شاخه های هنر در اتریش هستند که یکی از شاخص ترین موارد آکادمی هنرهای زیبای وین یا Academy of Fine Arts Vienna است که در زبان آلمانی Akademie der bildenden Künste Wien نامیده می شود. تاسیس آکادمی هنرهای زیبای وین به سال 1692 میلادی برمی گردد و از دانشگاه های پر قدمت کشور اتریش به حساب می آید.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه دانوب کرمز

    1398/03/12 - 10:13:37
    دانشگاه دانوب کرمز

    کشور اتریش یکی از کشورهای اروپایی است که از مقاصد اصلی دانشجویان بین المللی برای تحصیل در اروپا به شمار می رود. برای دانشجویان از سراسر دنیا امکان تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه های اتریش بسیار جذاب و مورد توجه است. زیرا اتریش کشوری بشدت صنعتی و مدرن در قلب اروپاست و به ویژه برای رشته های مرتبط با صنعت و اقتصاد، تحصیل در اتریش واقعا دارای مزیت های زیادی است. همه دانشگاه های اتریش نیز به یک اندازه دارای شهرت و اعتبار نیستند. برخی دانشگاه های این کشور مانند دانشگاه وین و دانشگاه اینسبروک دارای رتبه های برتر در قاره اروپا می باشند. اما دانشگاه های نسبتا معمولی تری در این کشور نیز وجود دارد که البته باز هم از اعتبار نسبی مناسبی بهره می برند و صد البته اخذ پذیرش تحصیلی از آن ها نیز ساده تر می باشد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه دانوب کرمز یا Danube University Of Krems نام دارد که در زبان آلمانی Donau Universität Krems نامیده می شود.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در اتریش

    1398/03/09 - 09:10:01
    تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در اتریش

    سال هاست که تصمیم گیران و مدیران به علت منابع محدود غذایی که در اثر خشکسالی ، کمبود منابع آب و تغییرات اقلیمی تشدید شده و با در نظر داشتن افزایش جمعیت زمین به فکر تغییرات در روش های کشت گیاهان و پرورش دام و صنعتی کردن آن افتاده اند و این مهم با تکیه بر تخصص افرادی که در زمینه مهندسی کشاورزی در گرایش های مختلف متخصص هستند امکانپذیر شده است. از این رو تخصص افرادی که به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی می پردازند، برای حفظ روند توسعه پایدار جهانی لازم به نظر می رسد. در این میان بسیاری از علاقه مندان این رشته در کشور خودمان نیز ترجیح می دهند به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در اروپا اقدام نمایند و همه ساله برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کشاورزی اروپا اپلای می کنند. اما از بین کشورهای اروپایی، تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در اتریش، یکی از بهترین گزینه ها می باشد که در ادامه بیشتر به آن اشاره ی نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز

    1398/03/07 - 11:11:11
    دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز

    یکی از دانشگاه های برتر اتریش در زمینه هنر و طراحی در کشور اتریش، دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز است که در شمال این کشور واقع شده است. شهر لینز سومین شهر پرجمعیت اتریش با حدود 200 هزار نفر جمعیت می باشد که به آن در زبان آلمانی لینتس می گویند. این شهر نیز مانند وین پایتخت اتریش در کرانه رود دانوب بنا شده است و امروزه مرکز ایالت اوبراسترایش یا اتریش شمالی می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل مهندسی نفت در اتریش

    1398/03/04 - 09:25:55
    تحصیل مهندسی نفت در اتریش

    بسیاری از جوانان از سراسر دنیا، برای تحصیل در رشته مهندسی نفت و انرژی اقبال فراوان نشان داده و نهایت تلاش خود را برای اخذ پذیرش تحصیلی در این رشته در یکی از دانشگاه های برتر کشورهای پیشرفته دنیا، انجام می دهند. کشورهای زیادی هستند که در زمینه تحصیل رشته مهندسی نفت، دارای دانشگاه های صاحب نامی هستند. در این میان تحصیل رشته مهندسی نفت در اروپا طرفداران فراوانی دارد. یکی از بهترین گزینه ها در میان کشورهای اروپایی، تحصیل مهندسی نفت در اتریش است که به علت اعتبار مناسب دانشگاه های مهندسی نفت این کشور و هزینه کمتر نسبت به سایر کشورهای پیشرفته، بسیار مورد توجه و اقبال قرار گرفته است.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه هنرهای کاربردی وین

    1398/03/01 - 14:00:13
    دانشگاه هنرهای کاربردی وین

    یکی از بهترین دانشگاه های هنر در کشور اتریش، دانشگاه هنرهای کاربردی وین می باشد که برای علاقه مندان تحصیل رشته هایی مانند معماری، گرافیک و هنر در اروپا یکی از بهترین گزینه ها است. دانشگاه هنرهای کاربردی وین در زبان آلمانی Universität für angewandte Kunst Wien و در زبان انگلیسی University of Applied Arts Vienna نامیده می شود.  مشتاقان تحصیل هنر در اروپا می دانند که کشور اتریش مهد هنر در اروپای مرکزی به شمار می رود و پایتخت آن شهر وین از بهترین شهرها برای زندگی هنرمندان در سطح قاره اروپا به شمار می رود. از این نظر فرصت تحصیل در دانشگاه هنرهای کاربردی وین برای هنرآموزان یک فرصت بسیار مغتنم شمرده می شود. این دانشگاه نزدیک موزه هنرهای سلطنتی اتریش که اولین موزه صنایع دستی در اروپاست، واقع شده است.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل گرافیک در اتریش

    1398/02/30 - 09:20:13
    تحصیل گرافیک در اتریش

    گرافیک یک رشته هنری محسوب می شود و علاقه مندان  تحصیل گرافیک در خارج از کشور می توانند به سادگی دریابند که برای اخذ پذیرش تحصیل این گونه رشته های هنری در هر کشور و دانشگاهی، شرایط متفاوتی وجود دارد. برخی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو در رشته های هنری مانند گرافیک، از داوطلبان نمونه کار طلب می کنند. برخی دیگر آزمون عملی و بعضا مصاحبه برگزار می کنند. از این رو برای تحصیل گرافیک در اتریش و هر کشور دیگری لازم است حتما در زمینه هنری مورد نظر خود حد قابل قبولی از مهارت را کسب نموده باشید. زیرا به علت ارزش بالای مدرک رشته هنر در کشور اتریش، رقابت بسیار شدیدی بین داوطلبان از سراسر دنیا میان علاقمندان تحصیل گرافیک در اروپا برای ورود به دانشگاه های این کشور وجود دارد و تنها راه پذیرفته شدن این است که در مصاحبه و آزمون ورودی توانایی های خود را به خوبی نشان دهید.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه آلپن آدریا کلاگنفورت

    1398/02/28 - 09:17:19
    دانشگاه آلپن آدریا کلاگنفورت

    یکی از دانشگاه های معتبر و دولتی کشور اتریش، دانشگاه آلپن آدریا کلاگنفورتUniversity of Klagenfurt  یا ALPEN-ADRIA-UNIVERSITÄT KLAGENFURT است که آن را به اختصار دانشگاه کلاگنفورت یا AAU  نیز می خوانند و از نظر جغرافیایی در ایالت زیبا و خوش آب و هوای کرنتن با دریاچه ها و کوههای بسیار زیبا در مجاورت مرز اسلوونی واقع شده است. در حقیقت این دانشگاه، بزرگ ترین مرکز آکادمیک و پژوهشی در استان کرنتن اتریش به شمار می رود. حدود 12 هزار دانشجو امروزه در دانشگاه آلپن آدریا کلاگنفورت اتریش مشغول به تحصیل هستند که بخش قابل ملاحظه ای را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند.

     

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top