امروز: یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

مقالات

  • دانشکده خصوصی کسب و کار لادر

    1398/07/04 - 11:42:47
    دانشکده خصوصی کسب و کار لادر

    یکی از دانشگاه های جوان کشور اتریش دانشکده خصوصی کسب و کار لادر می باشد که در زبان انگلیسی lauder business school خوانده می شود و در سال 2003 در شهر وین پایتخت اتریش تاسیس شده است و اعتبارنامه آن  در ژوئن سال 2007 اعطا گشته است. به صورت مخفف نام این دانشگاه را LBS می گویند. این دانشگاه یکی دانشگاه های علمی کاربردی یا فاخ هوخ شوله های برتر کشور اتریش محسوب می شود که فارغ التحصیلان آن در زمینه کسب و کار و کارآفرینی و مدیریت اینقدر آبدیده می شوند که حتی در حین تحصیلات خود می توانند به  کارآفرینی و ایجاد کسب و کار دست بزنند و در پایان تحصیل هم به سرعت جذب شرکت های مختلف می شوند.

    ادامه مطلب ...
  • فلوشیپ پزشکی در بلژیک

    1398/06/07 - 11:18:55
    فلوشیپ پزشکی در بلژیک

    یکی از آرام ترین کشورهای اروپایی برای زندگی بلژیک می باشد که از همه نظر می توان آن را کشوری مناسب و توسعه یافته محسوب کرد. هرگاه از شرایط مناسب زندگی در کشوری صحبت به میان آید ناخودآگاه به یاد درآمد بالای مردم آن کشور میفتیم. اما یکی دیگر از شاخص های مهم توسعه یافتگی کشورها بحث بهداشت و درمان و سلامت است و کشورهای توسعه یافته معمولا دارای امکانات بهداشت و درمان بسیار مناسب و سیستم سلامت و درمان بسیار فراگیر و در دسترس برای همه هستند. بلژیک دقیقا دارای چنین سیستمی می باشد و از نمونه های موفق در اروپا به شمار می رود. به همین جهت گذراندن یک دوره تکمیلی پزشکی برای پزشکان سراسر دنیا در چنین کشور پیشرفته ای می تواند یک فرصت عالی و مغتنم محصوب گردد. از این رو پزشکان زیادی مترصد گذراندن دوره فلوشیپ پزشکی در بلژیک هستند.

    ادامه مطلب ...
  • کنسرواتوار عالی موسیقی وین

    1398/06/27 - 15:10:56
    کنسرواتوار عالی موسیقی وین

    بسیار واضح و مبرهن است برای هر فردی که قصد تحصیل موسیقی در خارج از کشور را دارد، بهترین و رویایی ترین گزینه کشور اتریش است. در کشور اتریش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بسیار معتبر و متنوعی دوره های تحصیل موسیقی را ارائه می دهند. یکی از این ها کنسرواتوار عالی موسیقی وین نام دارد که در این مطلب به معرفی اجمالی آن می پردازیم.

     

    ادامه مطلب ...
  • فلوشیپ پزشکی در سوئیس

    1398/06/06 - 11:48:15
    فلوشیپ پزشکی در سوئیس

    سوئیس یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی به شمار می رود که سطح درآمد مردم این کشور در بالاترین سطح میان کشورهای اتحادیه اروپا قرار گرفته و  این مزیت  نه تنها در زمینه درآمد بلکه در کلیه مسائل مربوط به زندگی مردم از جمله بخش بهداشت و درمان این کشور نیز به وضوح دیده می شود. می دانیم یکی از فاکتورهای تعیین کننده در زمینه میزان و سطح رفاه اجتماعی در سراسر دنیا، همین دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی است و هر کشوری که بتواند سیستم بهداشت و درمان بهتر و فراگیر تری داشته باشد در حقیقت نمره بیشتری در این بخش به دست خواهد آورد. سیستم بهداشت و درمان کشور سوئیس هم بسیار بسیار فراگیر و مدرن بوده و همین موضوع پزشکان سراسر دنیا از جمله کشور خودمان را به تکاپوی آن انداخته که با گذراندن دوره های تکمیلی پزشکی در این کشور بتوانند خود را از نظر دانش به روز کنند و با مدرن ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا آشنا شده و همچنین تجربه حضور در سیستم بهداشت و درمان چنین کشور پیشرفته ای را بدست آورند. این مهم برای این عزیزان با گذراندن دوره های فلوشیپ پزشکی در سوئیس امکان پذیر می شود و همچنین دندانپزشکان عزیز هم می توانند با گذراندن دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در سوئیس چنین تجربه ارزشمندی را بیاندوزند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه علوم کاربردی BFI وین

    1398/06/15 - 11:34:45
    دانشگاه علوم کاربردی BFI وین

    یکی از فاخ هوخ شوله ها یا دانشگاه های علمی کاربردی برتر کشور اتریش، دانشگاه علوم کاربردی BFI وین یا مدرسه عالی علوم کاربردی BFI وین است که به زبان آلمانی Fachhochschule des bfi Wien نامیده می شود. برای افرادی که به دنبال تحصیلات کاربردی هستند فاخ هوخ شوله هایی مانند دانشگاه علوم کاربردی BFI وین یا مدرسه عالی علوم کاربردی BFI وین بهترین گزینه است. زیرا این موسسات آموزشی به معنای واقعی علوم را به صورت کاربردی و مناسب بازار کار به محصلین و دانشجویان خود ارائه می دهند و فارغ التحصیلان آن ها به سرعت جذب بازار کار می شوند. در کشور اتریش به طور کلی فارغ التحصیلان فاخ هوخ شوله ها در یافتن شغل شرایط بهتری نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاه های عادی دارند

    ادامه مطلب ...
  • بهترین فاخ هوخ شوله ها یا دانشگاه های علمی کاربردی اتریش

    1398/06/12 - 14:34:00
    بهترین فاخ هوخ شوله ها یا دانشگاه های علمی کاربردی اتریش

    می دانیم در نظام آموزشی دانشگاهی اتریش چند دهه است که دانشگاه هایی به نام دانشگاه علمی کاربردی که در زبان آلمانی فاخ هوخ شوله نامیده می شود وجود دارند که تحصیل در آن ها به علت کاربردی بودن آموزش ها، دانشجویان را به سرعت به سمت بازار کار هدایت می کند. این دانشگاه ها که به اختصار FH نامیده می شوند، در اکثر شهرهای اتریش دایر هستند و بیشتر در زمینه رشته های مهندسی، فناوری و کسب و کار، دوره های تحصیلی به دانشجویان ارائه می دهند. نظام آموزشی اتریش بسیار شبیه به نظام آموزشی آلمان می باشد و فاخ هوخ شوله ها نیز هم در آلمان و هم در اتریش دایر می باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین فاخ هوخ شوله ها یا دانشگاه های علمی کاربردی اتریش بپردازیم.

     

    ادامه مطلب ...
  • انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی

    1398/06/08 - 11:29:09
    انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی

    مانند دوره های فلوشیپ پزشکی، انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی هم در دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش آن ها در سراسر دنیا برگزار می گردد که دلیل شرکت دندانپزشکان هم در انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی، بروز کردن دانش و تجربه خود با حضور در این دوره ها به صورت آبزور است. شاید به همین جهت است که دندانپزشکان ترجیح می دهند دوره های فلوشیپ دندانپزشکی را در پیشرفته ترین کشور ها بگذرانند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه زیگموند فروید وین

    1398/06/03 - 11:09:57
    دانشگاه زیگموند فروید وین

    یکی از برترین دانشگاه های خصوصی اتریش و از برترین دانشگاه ها در زمینه علوم روانشناسی در کشور اتریش و حتی قاره اروپا، دانشگاه زیگموند فروید وین است. اتریش از کشورهای اصلی و صاحب سبک و دارای دانشمندان فراوان در علم روانشناسی به شمار می رود و دقیقا مانند رشته هایی چون موسیقی، برای تحصیل روانشناسی در اتریش نیز همه ساله مشتاقان فراوانی وجود دارد. این دانشگاه معتبر در سال 2003 میلادی تاسیس شده و به سرعت توانسته در میان مجامع روانشناسی دنیا دارای جایگاه و اعتبار شود.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی

    1398/05/28 - 13:08:16
    تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی

    از قدیم الایام تحصیل در اتریش بعنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی مورد توجه و استقبال زیاد بوده است و بسیاری از جوانان از کشورهای مختلف از جمله کشور عزیز خودمان برای تحصیل در اتریش مشتاق بوده اند. دلایل مختلفی می توان برای این امر برشمرد. یکی از اصلی ترین دلایل اشتیاق به تحصیل در اتریش هزینه مناسب تحصیل در دانشگاه های این کشور است. در دانشگاه های دولتی اتریش هزینه تحصیل در کلیه رشته ها و در کلیه مقاطع تحصیلی فقط ترمی حدود 750 یورو است که در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته می توان گفت تقریبا رایگان به حساب می آید. اکثریت دانشگاه های دولتی اتریش دوره های مقطع کارشناسی را فقط به زبان آلمانی ارائه می نمایند و دوره های تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در کمتر دانشگاهی دولتی در اتریش برگزار می شود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه علوم پزشکی گراتس اتریش

    1398/05/22 - 15:45:49
    دانشگاه علوم پزشکی گراتس اتریش

    بسیاری از متقاضیان تحصیل رشته های علوم پزشکی کشورهای اروپایی به ویژه کشور پیشرفته ای مانند اتریش را برای تحصیل انتخاب می کنند. هر چند که می دانند شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اتریش به ویژه برای رشته های علوم پزشکی راحت نیست. یکی از دانشگاه های مطرح این کشور در زمینه تحصیل رشته های علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی گراتس اتریش است که از اعتبار بین المللی بسیار بالایی به ویژه در داخل اتحادیه اروپا برخوردار است و فارغ التحسیلان رشته های مختلف این دانشگاه مطرح و معتبر پس از اتمام تحصیل در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا می توانند مشغول طبابت شوند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top