امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

مقالات

  • تحصیل رشته مدیریت در اتریش

    1398/01/16 - 14:14:14
    تحصیل رشته مدیریت در اتریش

    یکی از محبوب ترین رشته ها در بسیاری از کشورهای دنیا (برعکس ایران) که همواره در صدر رشته های تحصیلی پولساز قرار دارد، رشته مدیریت است و در سالیان اخیر در کشور ما نیز اقبال به این رشته گسترش فراوانی یافته است. بسیاری از جوانان کشورمان همه ساله برای تحصیل مدیریت در خارج از کشور، به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای اروپایی وارد شده و در دانشگاه مقصد خود به تحصیل رشته مدیریت مشغول می شوند. برای علاقه مندان تحصیل ارزان در اروپا، یکی از بهترین گزینه های موجود، تحصیل رشته مدیریت در اتریش می باشد که موجب شده همه ساله تعداد زیادی از این عزیزان برای اخذ پذیرش تحصیلی اتریش اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل رشته حقوق در اتریش

    1398/01/14 - 14:14:14
    تحصیل رشته حقوق در اتریش

    رشته حقوق یکی از معروف ترین، محبوب ترین و در عین حال پردرآمد ترین رشته های تحصیلی در سراسر دنیا می باشد و از سراسر دنیا از جمله ایران افراد زیادی همه ساله مشتاق تحصیل حقوق در اروپا هستند. به علل گوناگون اتریش یکی از کشورهای بسیار مناسب برای علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور به شمار می رود و همه ساله تعداد زیادی از جوانان کشورمان برای تحصیل یا ادامه تحصیل رشته حقوق در اتریش درخواست پذیرش می دهند و در ماراتن رقابت برای اخذ پذیرش تحصیلی از اتریش قرار می گیرند.

    ادامه مطلب ...
  • درآمد دندانپزشکان در اتریش

    1398/01/13 - 14:14:14
    درآمد دندانپزشکان در اتریش

    همان طور که می دانیم سال هاست خانواده های ایرانی دوست دارند فزرندانشان حتما تحصیل دانشگاهی در رشته هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی داشته باشند و پرواضح است که دلیل اصلی این مساله نیز درآمد مناسب پزشکان و دندانپزشکان در ایران است. از این رو حتی بسیاری از والدین حاضرند فرزندان خود را برای تحصیل دندانپزشکی در اروپا، به کشورهایی مانند اتریش بفرستند. تعداد زیادی از جوانان ایرانی در سال های اخیر به کشور اتریش مهاجرت تحصیلی کرده و به تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی پرداخته اند و یا هنوز در حال تحصیل در این رشته ها در دانشگاه های اتریش می باشند. لذا در این مقاله بر آن شدیم تا به میزان درآمد دندانپزشکان در اتریش بپردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی وین

    1398/01/11 - 14:14:14
    دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی وین

    یکی از بهترین دانشگاه های اتریش که همه ساله متقاضیان زیادی برای اخذ پذیرش تحصیلی دارد؛  دانشگاه منایع طبیعی و علوم زیستی وین University of Natural Resources and Life Sciences می باشد که در زبان آلمانی به آن Universität für Bodenkultur Wien یا دانشگاه بودن کولتور وین می گویند. اما نام این دانشگاه دولتی کشور اتریش به اختصار به دانشگاه بوکو وین BOKU شهرت پیدا کرده و بیشتر آن را دانشگاه بوکو خطاب می کنند. تمرکز این دانشگاه بیشتر روی رشته های کشاورزی، محیط زیست و علوم پایه با تاکید بر حفط منابع طبیعی و توسعه پایدار می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه یوهانس کپلر لینز

    1398/01/08 - 14:14:14
    دانشگاه یوهانس کپلر لینز

    یکی از برترین دانشگاه های اتریش که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان نیز می باشد دانشگاه یوهانس کپلر لینز Johannes Kepler Universität Linz است که از مراکز آموزشی بسیار مدرن در سطح اروپا و جهان به شمار می رود و نامگذاری آن به افتخار دانشمند ستاره شناس و سرشناس یوهانس کپلر صورت گرفته است. تاسیس این دانشگاه به سال 1966 میلادی برمی گردد و در میان دانشگاه های برتر کشور اتریش جوان ترین دانشگاه به حساب می آید. شهر لینز یا لینتس که میزبان این دانشگاه می باشد سومین شهر بزرگ اتریش بوده و دیدنی ها و جاذبه های فرهنگی فراوانی چون بروکنرهاوس و موزه هنر لنتوس را در خود جای داده که همه ساله گردشگران فراوانی را نیز به سوی خود جذب می نماید. این شهر 200 هزار نفری که در کرانه رودخانه دانوب واقع شده است مرکز ایالت اوبراسترایش به معنای اتریش علیا می باشد و در سال 2009 این شهر به پایتختی فرهنگی اروپا برگزیده شده بود و جشن های فراوانی را میزبانی کرد.

    ادامه مطلب ...
  • انواع فلوشیپ های پزشکی

    1398/01/07 - 14:14:14
    انواع فلوشیپ های پزشکی

    دانشجویان پزشکی در دوره پزشکی عمومی با مباحث تخصصی در قالب بخش های خود به طور کلی آشنایی پیدا می کنند و پس از گذراندن دوره عمومی باید به دنبال انتخاب رشته برای تخصص باشند. معمولا در انتخاب رشته تخصصی برای پزشکان عوامل زیادی چون توانایی ها و استعدادها و علائق فردی، ویژگی های روحی و شخصیتی، میزان درآمد، تنوع فعالیت ها، پرستیژ اجتماعی و ... تاثیر گذار هستند. با در نظر گرفتن جمیع جهات معمولا پزشکان رشته تخصصی خود را انتخاب کرده و دوره تخصص را در آن می گذرانند. اما پس از دوره تخصص برخی پزشکان به دنبال دوره فوق تخصص در یکی از شاخه های رشته تخصصی خود می روند. برخی دیگر نیز دوره های فلوشیپ تخصصی را که دوره ای کوتاه مدت بوده و به طور دقیق تر بین 3 ماه تا 2 سال بوده و البته اصلا معادل فوق تخصص نمی باشد را بر می گزینند. در مطالب قبلی توضیح داده شده که فلوشیپ پزشکی چیست و تفاوت آن با فوق تخصص چه می باشد. از این رو مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود. همان طور که می دانیم در هر یک از تخصص های پزشکی و دندانپزشکی، چند موضوع اصلی را برای دوره های فلوشیپ بر می گزینند که پزشکان و دنداپزشکان بتوانند در دوره های تعیین شده به عنوان آبزرور شرکت نمایند. حال قصد داریم به انواع دوره های فلوشیپ پزشکی زیر شاخه هر تخصص پزشکی و دندانپزشکی اشاره نماییم. با ما در ادامه معرفی انواع فلوشیپ های پزشکی همراه باشید:

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه اقتصاد و بازرگانی وین

    1398/01/05 - 14:14:14
    دانشگاه اقتصاد و بازرگانی وین

    بزرگترین دانشگاه بازرگانی در کل قاره اروپا دانشگاه اقتصاد و بازرگانی وین است که با نام اختصاری WU شناخته می شود و در آن رشته های حقوق بازرگانی، بازرگانی و علوم اجتماعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می گردد. این دانشگاه از بزرگترین و مدرن ترین دانشگاههای علوم اقتصادی در سراسر اروپا و حتی جهان به شمار می رود. از ویژگی های اصلی این دانشگاه بین المللی بودن آن است که با بیش از ۲۱۰ دانشگاه در۵۰ کشور دنیا ارتباط و همکاری نزدیکی داشته و از ۱۱۰ کشور دنیا دانشجوی در حال تحصیل دارد و برای دانشجویان ایرانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های اقتصاد؛ بازرگانی؛ حقوق تجارت؛ حقوق تجارت بین الملل و رشته های مرتبط در اروپا را دارند، این دانشگاه محل مناسبی برای ادامه تحصیل می باشد و در زیر به طور اجمالی به معرفی دانشگاه اقتصاد و بازرگانی وین Vienna University of Economics and Business می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • معماری کشور اتریش

    1398/01/04 - 14:14:14
    معماری کشور اتریش

    اتریش را مهد هنر در دل اروپای مرکزی و در دروازه اروپای شرقی و غربی می دانند و این کشور از نظر معماری و موسیقی در دنیا زبانزد می باشد. اما شاید در بسیاری از کشورها از جمله کشور عزیزمان معماری کشور اتریش به اندازه موسیقی این کشور شناخته شده و مورد توجه نباشد. کمتر کسی را می توان یافت که نام بتهوون، موتزارت، برامس و هایدن موسیقی دانان برتر کشور اتریش را نشنیده باشد. اما شاید افراد بسیار کمی پیدا می شوند که در مورد معماران برجسته اتریشی مانند اتو واگنر، آدولف لوس، هانس هولاین و رودولف شیندلز اطلاعات زیادی داشته باشند و با آثار معماری آن ها آشنا باشند. حتی در مورد بناهای شاخص شهر وین نیز اکثریت مردم ما اطلاعات چندانی ندارند؛ لذا در این مقاله سعی داریم کمی در مورد معماری اتریش توضیحات کاربردی ارائه نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در دانشگاههای خارج از کشور

    1398/01/03 - 14:14:14
    لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در دانشگاههای خارج از کشور

    همان طور که می دانید همه ساله وزرات علوم به بررسی و ارزشیابی دانشگاه های کشورهای مختلف دنیا پرداخته و برخی را مورد تایید قرار می دهد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که متولی آموزش پزشکی و بخش سلامت کشور می باشد نیز در مورد تحصیل در رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به بررسی دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها در دنیا پرداخته و نتایج بررسی که شامل لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در دانشگاههای خارج از کشور می باشد را در سایت خود ارائه می نماید. از آنجا که علاقه به تحصیل پزشکی در خارج از کشور بسیار زیاد شده است، متقاضیان باید ابتدا از میان دانشگاه های معتبر معرفی شده در سایت وزارت بهداشت کشور، دانشگاه مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه سالزبورگ اتریش

    1398/01/02 - 14:14:14
    دانشگاه سالزبورگ اتریش

    در راستای معرفی دانشگاه های اتریش این بار قصد داریم به معرفی دانشگاه سالزبورگ از برترین دانشگاه های اتریش بپردازیم. دانشگاه سالزبورگ اتریش در شهر سالزبورگ که در زبان آلمانی زالتسبورگ تلفظ می شود قرار گرفته و همه ساله تعداد زیادی دانشجو از سراسر جهان را برای تحصیل پذیرا می باشد. این شهر زیبا در جای جای خود آمیختگی عجیبی از سنت و مدرنیته را به نمایش گذاشته و از شهرهای توریستی اتریش به شمار می رود. از ویژگی های جالب شهر سالزبورگ این است که مفاخری چون موتزارت آهنگساز برجسته اتریشی در آن چشم به جهان گشوده اند. 

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top