امروز: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

مقالات

  • دانشگاه تکنولوژی براتیسلاوا اسلواکی

    1398/01/01 - 14:14:14
    دانشگاه تکنولوژی براتیسلاوا اسلواکی

    دانشگاه اسلواک تکنولوژی در براتیسلاوا Slovak University of Technology in Bratislava، در لیست اعلامی دانشگاه های معتبر از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان، به عنوان تنها دانشگاه معتبر کشور اسلواکی معرفی شده است. همچنین رتبه بین المللی بسیار مناسب دانشگاه تکنولوژی براتیسلاوا اسلواکی که به اختصار STU نامیده می شود، حاکی ارزش و اعتبار مدارک تحصیلی این دانشگاه در سایر کشورهای دنیا است. این دانشگاه به عنوان مهم ترین دانشگاه فنی مهندسی و فناوری در کشور اسلواکی، از موسسات آکادمیک دارای اعتبار در میان کشورهای اتحادیه اروپا نیز به شمار می رود.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه های اتریش

    1397/12/28 - 10:00:00
    تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه های اتریش

    یکی از رشته های تحصیلی بسیار ارزشمند که فارغ التحصیلان آن در بازیابی سلامت بیماران از هر گروه سنی خدمات شایانی را ارائه می دهند رشته فیزیوتراپی است که به علت سطح بالای علمی دانشگاه های اتریش، مزیت بالایی برای تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه های اتریش در نظر گرفته می شود و افراد زیادی همه ساله از نقاط مختلف جهان برای اخذ پذیرش در رشته فیزیوتراپی در اتریش اقدام می نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم

    1397/12/26 - 11:20:01
    لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم

    همه ساله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان بر اساس معیارهای مختلفی به بررسی و ارزشیابی دانشگاه های کشورهای مختلف دنیا پرداخته و لیستی از دانشگاه هایی که از نظر این وزارتخانه مورد تایید و دارای اعتبار هستند را جهت اطلاع علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور را اعلام می نماید. معمولا لیست دانشگاه های دارای تایید از وزارت علوم در سه دسته دانشگاه های گروه الف (دانشگاه های ممتاز)، دانشگاه های گروه ب (دانشگاه های خوب) و دانشگاه های گروه ج (دانشگاه های متوسط)، تقسیم بندی و معرفی می شوند. وزارت علوم گاها اطلاعیه هایی صادر می کند که به عنوان مثال تحصیل در مقطع دکتری فقط در دانشگاه های گروه الف و ب معتبر می باشد و تحصیل در دانشگاه های گروه ج فقط تا مقطع کارشناسی ارشد دارای اعتبار است. بدین سبب باید به اطلاعیه های سایت وزارت علوم به خوبی دقت شده و ملاک عمل قرار گیرد. همه ساله ممکن است دانشگاه هایی به این لیست اضافه شده یا از لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم حذف گردند. از این رو همواره باید آپدیت ترین و بروز ترین لیست ارائه شده در وبسایت این وزارتخانه ملاک انتخاب دانشگاه محل تحصیل برای علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور قرار گیرد.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل معماری در اتریش

    1397/12/22 - 16:01:13
    تحصیل معماری در اتریش

    با چند دقیقه قدم زدن در خیابان های شهر وین اولین چیزی که نظر انسان را جلب می کند ساختمان هایی چشم نواز با المان های معماری خاص و بسیار زیبا می باشد که از نظر کالبد شهری هویت خاصی به این شهر بخشیده است. البته این مساله مختص وین نیست و سایر شهرهای اتریش نیز مملو از ساختمان هایی با معماری فاخر هستند که در همه آن ها المان های سبک های معماری دوره های مختلف را به وضوح می توان مشاهده کرد. این کشور مهد هنر در قلب اروپا بوده و یکی از مقاصد اصلی دانشجویان برای تحصیل معماری و هنر به شمار می رود. امکان تحصیل معماری در اتریش برای جوانان علاقه مند به هنر و معماری در کشور عزیزمان ایران نیز بسیار جذاب بوده و تعداد زیادی همه ساله برای تحصیل معماری در دانشگاه های اتریش اقدام می کنند.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی شهرهای مهم کشور اسلواکی

    1397/12/14 - 11:00:00
    معرفی شهرهای مهم کشور اسلواکی

    کشور اسلواکی با مساحت حدود 49035 کیلومتر مربع از نظر مساحت، صد و بیشت و هفتمین کشور دنیا بوده و بخش اعظمی از همین مساحت را کوهستان هایی چون کارپات و بسکید اشغال کرده اند. اما این کشور در همین مساحت محدود خود، 138 شهر را جای داده است که در ادامه مطلب به صورت تک تک و مشروح به معرفی شهرهای مهم کشور اسلواکی خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • فلوشیپ پزشکی چیست؟ تفاوت بین فلوشیپ پزشکی و فوق تخصص پزشکی کدام است؟

    1397/12/11 - 10:30:00
    فلوشیپ پزشکی چیست؟ تفاوت بین فلوشیپ پزشکی و فوق تخصص پزشکی کدام است؟

    بسیاری از مردم عادی روی تابلوی مطب پزشکان مختلف کلمه فلوشیپ را مشاهده کرده اند. اما سوالات زیادی در این زمینه به ذهنشان خطور کرده از جمله: فلوشیپ پزشکی چیست؟ تفاوت بین فلوشیپ پزشکی و فوق تخصص پزشکی کدام است؟ در این مطلب سعی کرده ایم با معرفی کامل دوره های فلوشیپ اطلاعات جامعی خدمت کلیه عزیزان ارائه نماییم. همچنین برای پزشکان عزیز مطالبی راهنما جهت انتخاب صحیح بهترین مقصد برای شرکت در دوره های فلوشیپ ارائه خواهیم نمود.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی دانشگاه وین در کشور اتریش

    1397/11/28 - 12:00:00
    معرفی دانشگاه وین در کشور اتریش

    برای دانشجویان و علاقه مندان به تحصیل در اتریش آشنایی دانشگاه وین و شرایط تحصیل و زندگی دانشجویی در این شهر زیبا می تواند مفید و کاربردی باشد. این دانشگاه با قدمت بالا و رتبه مناسب در رنکینگ دانشگاه ها، از بهترین دانشگاه های اتریش و اروپا به شمار رفته و دانشجویان ایرانی زیادی نیز برای اخذ پذیرش تحصیلی از این دانشگاه مشتاق هستند. از این رو در ادامه مطلب به تشریح به معرفی دانشگاه وین در کشور اتریش پرداخته ایم.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی دانشگاه کمنیوس براتیسلاوا در کشور اسلواکی

    1397/11/17 - 16:33:00
    معرفی دانشگاه کمنیوس براتیسلاوا در کشور اسلواکی

     

    بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه کشور جمهوری اسلواکی، دانشگاه کمنیوس براتیسلاوا یا Univerzita Komenského می باشد که دانشگاهی دولتی به شمار می رود. در سال های اخیر که تعداد متقاضیان تحصیل پزشکی در خارج از کشور در میان جوانان ایرانی رو به فزونی گذاشته است، دانشگاه های کشور اسلواکی به ویژه این دانشگاه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. از این جهت لازم دیدیم برای علاقه مندان تحصیل در رشته پزشکی در اسلواکی به معرفی دانشگاه کمنیوس براتیسلاوا بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top