امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه سنت سیریل و متودیوس در ترناوا

تحصیل در دانشگاه های کشور اسلواکی فرصتی عالی برای مشتاقان تحصیل در خارج از کشور است که بعلت شرایط سخت اخذ پذیرش تحصیلی در اکثر کشورها، در حال منصرف شدن از ادامه تحصیل هستند. خوشبختانه وزارت علوم کشورمان هم در لیست جدید اعلام شده برای سال تحصیلی 2020 2021،  دوازده دانشگاه کشور اسلواکی را بعنوان دانشگاه های مورد تایید قلمداد کرده است که یکی از این دانشگاه ها دانشگاه سنت سیریل و متودیوس در ترناوا یا University of St. Cyril and Methodius of Trnava می باشد. به همین جهت در این مطلب به اختصار به معرفی این دانشگاه می پردازیم.

  • دانشگاه سنت سیریل و متودیوس در ترناوا
  • دانشگاه سنت سیریل و متودیوس اسلواکی
  • تحصیل در دانشگاه سنت سیریل و متودیوس

تحصیل در دانشگاه سنت سیریل و متودیوس در ترناوا اسلواکی بر اساس سیستم واحد آموزشی اتحادیه اروپایی ارائه می گردد و همین موضوع موجب می شود مدارک تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا دارای اعتبار مناسبی باشند. این بدین معناست که دانشجویانی که قصد دارند پس از اتمام تحصیل خود در اسلواکی، برای کار در یک کشور پیشرفته اروپایی چون آلمان و اتریش اقدام کنند، مدارک تحصیلیشان در این کشورها دارای اعتبار شمرده می شود.

از طرف دیگر دانشجویانی هم ترجیح می دهند پس از تحصیل خود در دانشگاه سنت سیریل و متودیوس در ترناوا اسلواکی به ایران بازگشته و در کشور خود مشغول به کار شوند. همان طور که پیش تر ذکر شد خوشبختانه در لیست جدید دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم کشورمان که برای سال تحصیلی 2020 2021 اعلام شده است، نام دانشگاه سنت سیریل و متودیوس اسلواکی نیز دیده می شود و این بدین معناست که فارغ التحصیلان این دانشگاه مدارکشان در ایران قابل ارزشیابی تلقی خواهد گشت.

 

تحصیل در دانشگاه سنت سیریل و متودیوس اسلواکی

شرایط تحصیل در دانشگاه سنت سیریل و متودیوس اسلواکی با سایر دانشگاه های این کشور مانند دانشگاه کمنیوس براتیسلاوا تفاوت معنا داری ندارد. در حقیقت اصلی ترین مزیت تحصیل در دانشگاه سنت سیریل و متودیوس اسلواکی و سایر دانشگاه های این کشور، امکان تحصیل به زبان انگلیسی بدون نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر مانند آیلتس و تافل و همچنین عدم نیاز به یادگیری زبان اسلواک می باشد. هزینه های تحصیل در اسلواکی نیز به طور کلی در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی مناسب است و از این نظر نیز تحصیل در دانشگاه های این کشور از جمله دانشگاه ها دانشگاه سنت سیریل و متودیوس در ترناوا را بشدت به صرفه می کند.

 

رشته های دانشگاه سن سیریل و متودیوس ترناوا

 

تنوع رشته های دانشگاه سن سیریل و متودیوس ترناوا بالاست و این رشته ها در زمینه های مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در قالب دانشکده های دانشگاه سن سیریل و متودیوس ترناوا ارائه می گردند. دانشکده های این دانشگاه عبارتند از:

- دانشکده هنر

- دانشکده ارتباطات و رسانه های جمعی

- دانشکده علوم طبیعی

- دانشکده علوم اجتماعی

- موسسه فیزیوتراپی، آب درمانی و توانبخشی پزشکی

- موسسه جامعه مدنی

مهم ترین برنامه ها و رشته های دانشگاه سن سیریل و متودیوس ترناوا که در مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می شوند، عبارتند از: زبان آلمانی، زبان روسی، زبان و ادبیات اسلواکی، برنامه آموزش معلمان، تاریخ، زبان انگلیسی، مردم شناسی، روانشناسی، زیست شناسی، حفاظت از محیط زیست، بیوتکنولوژی، انفورماتیک کاربردی، شیمی کاربردی، فلسفه، رادیولوژی، ارتباطات رسانه های جمعی، ارتباطات بازاریابی، سیاست های عمومی، مدیریت خدمات عمومی، علوم سیاسی، مدیریت عمومی، و مطالعات اروپایی.

 

 

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در دانشگاه های اسلواکی و همچنین دریافت وقت مشاوره، با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق شماره ذیل تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top