امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

مقالات

  • مقایسه هزینه اقامت دانشجویی در کشورهای مختلف

    1402/01/04 - 06:33:46
    مقایسه هزینه اقامت دانشجویی در کشورهای مختلف

    انگیزه های متفاوتی برای تحصیل در خارج از کشور وجود دارد. برخی تحصیل در خارج را وسیله ای برای اخذ اقامت و در نهایت مهاجرت می دانند. برخی دیگر هم به ویژه برای تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به خارج می روند و پس از اتمام دوره تحصیل خود، به وطن بر می گردند. دلیل آنان برای تحصیل در خارج، محدودیت ظرفیت دانشگاه های کشور در رشته های فوق است که شانس ورود به دوره های تحصیل این رشته ها را بسیار کم می کند. انگیزه افراد از تحصیل در خارج هر چه که باشد، یکی از اصلی ترین فاکتورها در انتخاب محل تحصیل، بحث هزینه است که شهریه و هزینه های زندگی دانشجویی را در بر می گیرد. طبیعتا شرایط برای تحصیل دانشجویان ایرانی در کشورهایی که هزینه اقامت دانشجویی و هزینه شهریه تحصیلی پایین تر است، مهیاتر است. در این مطلب قصد داریم به مقایسه هزینه اقامت دانشجویی در کشورهای مختلف دنیا که بعنوان مقاصد اصلی دانشجویان ایرانی به شمار می روند، بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته اعضای مصنوعی

    1401/06/31 - 05:22:00
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته اعضای مصنوعی

    رشته اعضای مصنوعی از رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی به شمار می رود که در جوامع پیشرفته، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جوانان ایرانی علاقمند به تحصیل این رشته در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای اپلای کردن و اخذ پذیرش از دانشگاه ها، با شرایط این رشته در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای تحصیل در رشته اعضای مصنوعی بر اساس شرایط خود را انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم با معرفی شرایط کشورهایی که به عنوان اصلی ترین گزینه های تحصیل رشته اعضای مصنوعی در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آیند، این عزیزان را در انتخاب محل تحصیل یاری نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های دنیا در رشته تاریخ

    1401/06/24 - 05:22:00
    بهترین دانشگاه های دنیا در رشته تاریخ

    رشته تاریخ هم از رشته های آکادمیکی در دنیا به شمار می رود که طرفداران خاص خود را دارد. دانش آموختگان این رشته معمولا بعنوان استاد در دانشگاه ها یا مدرس در مدارس به کار مشغول شده و یا به مطالعات و تحقیقات تاریخی می پردازند. برخی علاقمندان این رشته در کشورمان برای اینکه بتوانند از ابتدا در مسیر موفقیت گام نهند، ترجیح می دهند این رشته را در کشورهایی که این رشته در آن ها از شرایط بهتری دارد تحصیل کنند. طبیعتاً برای این افراد، تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا در رشته تاریخ اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌ های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته کار درمانی

    1401/06/17 - 05:22:00
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته کار درمانی

    رشته کار درمانی از رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی و نظام سلامت به شمار می رود که در جوامع پیشرفته، مورد توجه قرار دارد. جوانان ایرانی علاقمند به تحصیل این رشته در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای اپلای کردن و اخذ پذیرش از دانشگاه ها، با شرایط این رشته در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای تحصیل در رشته کار درمانی بر اساس شرایط خود را انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم با معرفی شرایط کشورهایی که به عنوان اصلی ترین گزینه های تحصیل رشته کار درمانی در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آیند، این عزیزان را در انتخاب محل تحصیل یاری نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های حقوق جهان

    1401/06/10 - 05:31:00
    بهترین دانشگاه های حقوق جهان

    رشته حقوق در سراسر دنیا از رشته های بسیار مهم و با پرستیژ بالای کاری و اجتماعی به شمار می رود. متخصصان این رشته در جایگاه های متفاوتی می توانند به کار مشغول شوند که اصلی ترین موارد آن، قاضی و وکیل می باشد. اما متخصصان این رشته در هر کشوری، در صورتی که بخواهند اقدام به مهاجرت نموده و در سایر نقاط دنیا مشغول به کار شوند، باید مدارک تحصیلی خود را معادل سازی نمایند و بعلت تفاوت دروس حقوقی در ایران با تقریبا تمامی نقاط دنیا، معادل سازی مدارکشان به معنای این است که تقریبا تمامی واحدهای دروس حقوق در کشور مقصد را باید بگذرانند. برخی علاقمندان این رشته در کشورمان برای اینکه بتوانند از ابتدا در مسیر موفقیت گام نهند، ترجیح می دهند این رشته را در کشورهایی که بازار کار آن بسیار مناسب است تحصیل کنند و از ابتدا آینده کاری مناسبی برای خود ترسیم نمایند.. طبیعتاً برای این افراد، تحصیل در بهترین دانشگاه های حقوق جهان اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌ های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته زیست شناسی

    1401/06/03 - 14:21:21
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته زیست شناسی

    رشته زیست شناسی از رشته های زیرمجموعه علوم تجربی به شمار می رود که در جوامع پیشرفته، بسیار مورد توجه قرار دارد. این رشته به تمامی موجودات زنده و رفتارها و نقش آن ها در چرخه طبیعت می پردازد. جوانان ایرانی علاقمند به تحصیل این رشته در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای اپلای کردن و اخذ پذیرش از دانشگاه ها، با شرایط این رشته در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای تحصیل در رشته زیست شناسی بر اساس شرایط خود را انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم با معرفی شرایط کشورهایی که به عنوان اصلی ترین گزینه های تحصیل رشته زیست شناسی در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آیند، این عزیزان را در انتخاب محل تحصیل یاری نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • نحوه افتتاح حساب دانشجویی در اروپا

    1401/05/23 - 06:21:00
    نحوه افتتاح حساب دانشجویی در اروپا

    یکی از مسائلی که دانشجویان پس از مهاجرت به کشور های اروپایی با آن رو به رو می شوند افتتاح حساب دانشجویی در کشور مقصد بعد از مهاجرت است. دانشجو برای انجام امور روزمره زندگی خود  در یک کشور اروپایی نیازمند این است که در بانک های معتبر اروپایی مبادرت به گشایش حساب بانکی نمایند که معمولا با افتتاح حساب بانکی، کارت اعتباری یا دبیت کارت نیز برای دانشجو صادر می شود.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های خلبانی جهان

    1401/05/19 - 06:04:56
    بهترین دانشگاه های خلبانی جهان

    رشته خلبانی از رشته های بسیار جذاب به شمار می رود که طرفداران خاص خود را دارد. بسیاری از ابتدای کودکی، رویای پرواز و خلبانی در سر دارند، اما عده کمی موفق می شوند این رویا را تحقق دهند. برخی علاقمندان این رشته در کشورمان برای اینکه بتوانند از ابتدا در مسیر موفقیت گام نهند، ترجیح می دهند این رشته را در کشورهایی که بازار کار این رشته بسیار مناسب است تحصیل کنند و از ابتدا آینده کاری مناسبی برای خود ترسیم نمایند.. طبیعتاً برای این افراد، تحصیل در بهترین دانشگاه های خلبانی جهان اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌ های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای تحصیل در رشته اتاق عمل

    1401/05/17 - 06:30:00
    بهترین کشور برای تحصیل در رشته اتاق عمل

    رشته اتاق عمل از رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی به شمار می رود که در جوامع پیشرفته، بسیار مورد توجه است. جوانان ایرانی علاقمند به تحصیل این رشته در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای اپلای کردن و اخذ پذیرش از دانشگاه ها، با شرایط این رشته در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای تحصیل در رشته اتاق عمل بر اساس شرایط خود را انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم با معرفی شرایط کشورهایی که به عنوان اصلی ترین گزینه های تحصیل رشته اتاق عمل در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آیند، این عزیزان را در انتخاب محل تحصیل یاری نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی معدن

    1401/05/11 - 06:30:09
    بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی معدن

    رشته مهندسی معدن از رشته های بسیار مهم به شمار می رود و طبیعیست بازار کار مناسب تری در کشورهایی که دارای منابع و معادن فراوانی هستند برای این رشته می توان متصور بود. برخی ترجیح می دهند با تحصیل این رشته در کشورهای پیشرفته و دانشگاه های معتبر، دانش روز دنیا در این زمینه را کسب کرده و به ایران بازگردند. برخی دیگر نیز ترجیح می دهند در کشورهای پیشرفته ای که منابع و معادن قابل توجهی دارند، این رشته را تحصیل کنند تا از ابتدا آینده شغلی مناسبی برای خود رقم بزنند. طبیعتاً برای این عزیزان، تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی معدن اولویت اول است که البته ورود به دانشگاه‌ های دارای رتبه های بالاتر که از اعتبار بین المللی بالایی برخوردارند، بسیار سخت تر از سایر دانشگاه ها می باشد.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top