امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا

یکی از دانشگاه های تخصصی کشور اسلواکی که بر رشته های اقتصاد و مدیریت تمرکز دارد، دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا است که در زبان اسلواک Ekonomická univerzita v Bratislave خوانده می شود و در پایتخت کشور اسلواکی قرار دارد. البته این دانشگاه را به اختصار دانشگاه EUBA نیز می نامند. در این دانشگاه به طور ویژه تاکید بر تربیت اقتصاد دانان خبره و با مهارت است که بتوانند نظریه های اقتصادی را ارائه دهند. همچنین این افراد معمولا در پایان تحصیلات این امکان را دارند که با ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی به تدریس و کرسی استادی در زمینه رشته های امور مالی، بازاریابی، روش های کمی در اقتصاد، مدیریت کسب و کار، مدیریت و اقتصاد نایل آیند. لازم به ذکر است که تحصیل در دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا اسلواکی به دو زبان اسلواک و انگلیسی امکانپذیر می باشد و دوره هایی برای دانشجویان به هر دوی این زبان ها ارائه می گردد.

  • دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا
  • تحصیل در دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا
  • دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا اسلواکی

تحصیل در دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا اسلواکی

دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا که در زبان انگلیسیUniversity of Economics in Bratislava  نامیده می شود، دانشگاهی چندان قدیمی به حساب نمی آید و قدمت آن کمتر از 100 سال است و در سال 1940 میلادی در شهر براتسیلاوا تاسیس شده است. بیشتر دوره های تحصیلی ارائه شده در آن در مقطع کارشناسی ارائه شده و دوره های مقاطع تحصیلات تکمیلی آن محدود است. به منظور تحصیل در دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا اسلواکی، داوطلبان می بایست در آزمون ورودی شرکت نمایند و در صورت پذیرفته شدن در آزمون امکان تحصیل در اسلواکی را پیدا خواهند کرد.

 

رنکینگ دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا

رتبه دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا در آخرین رتبه بندی اعلام شده دانشگاه های دنیا در سال 2019، در میان دانشگاه های اسلواکی، دهم می باشد. همچنین رنکینگ دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا در میان دانشگاه های جهان، 4257 است.

یکی از مواردی که برای تحصیل در دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا باید مدنظر قرار داشته باشد این است که در آخرین لیست اعلام شده دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم کشورمان، نام این دانشگاه دیده نمی شود. در حقیقت اگر فردی قصد تحصیل در دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا اسلواکی را داشته باشد باید بداند که مدرک وی در ایران معادلسازی نخواهد شد و وی هرگز نخواهد توانست در ایران در رشته تحصیلی خود جایگاه شغلی مناسبی بدست آورد.

بدیهی است که اگر فرد مورد نظر قصد کار در اروپا پس از تحصیل را داشته باشد، شرایط کاملا متفاوت است. زیرا مدارک تحصیلی دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا در کلیه کشورهای اروپایی و جهان مورد تایید می باشد و فارغ التحصیلان آن برای ادامه تحصیل و کار در کشورهای اروپایی و سایر کشورها به جز ایران هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

 

هزینه تحصیل در دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا

البته برای تحصیل در هر دانشگاهی لازم است که بروز ترین اطلاعات در مورد شهریه و موارد دیگر را از سایت خود دانشگاه مورد نظر چک کرد. اما حدود هزینه تحصیل در دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا اسلواکی، نزدیک 3000 یورو برای هر سال تحصیلی است که البته شامل هزینه های زندگی دانشجویی نمی باشد و صرفا شهریه تحصیلی دانشگاه است.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در دانشگاه های اسلواکی و همچنین دریافت وقت مشاوره، با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق شماره ذیل تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top