امروز: جمعه 31 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی

بدون شک یکی از استراتژیک ترین مسائل در زندگی بشر امروزی که دولت ها و حتی سازمان های بین المللی روی آن تمرکز ویژه ای دارند بحث غذاست. تغییرات اقلیمی و مشکلاتی که در اثر آن در بسیاری از نقاط کره زمینه ایجاد شده است، بسیاری از کشورها را در تولید غذای مردمان خود ناتوان کرده و همین مهم اثبات می کند که با محدودیت های بوجود آمده، چاره ای جز استفاده از روش های نوین و مکانیزه و مبتنی بر دانش روز در زمینه کشاورزی و دامپروری و همچنین تهیه و فرآوری محصولات صنایع غذایی وجود ندارد. به همین جهت بسیاری از جوانان به تحصیل در رشته کشاورزی علاقمند هستند و می دانند که بازار کار برای این رشته همواره وجود دارد. البته طبیعیست که بسیاری مشتاقند این رشته را در کشورهای پیشرفته به ویژه کشورهای اروپایی تحصیل کنند تا از دانش روز دنیا بهره مند شوند. تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی به علل مختلفی از جمله شرایط سهل اعطای پذیرش تحصیلی یکی از بهترین گزینه ها برای این افراد به حساب می آید که در ادامه به علل اقبال روز افزون به تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی اشاره می کنیم.

  • شرایط تحصیل رشته کشاورزی در اسلواکی
  • دانشگاه های کشاورزی اسلواکی
  • تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی

شرایط تحصیل رشته کشاورزی در اسلواکی

طبیعتا هر فردی که قصد تحصیل کشاورزی در اروپا را داشته باشد ترجیح می دهد به تحصیل رشته کشاورزی در اتریش، آلمان و یا ساری کشورهای پیشرفته اروپایی بپردازد. اما در این کشورها پذیرش تحصیلی به سختی و با ارائه مدرک زبان معتبر با نمره بالا اعطا می گردد و کار را برای مشتاقان تحصیل در این کشورها بسیار سخت می کند. اما سهل و مناسب بودن شرایط تحصیل رشته کشاورزی در اسلواکی همان چیزی است که می تواند برای این افراد تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی را یک گزینه بی رقیب قرار دهد. زیرا برای اخذ پذیرش تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی برعکس کشورهایی چون اتریش نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد و دوره های تحصیل به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود و نیازی به یادگیری زبان اسلواک نیز نمی باشد. همچنین از دیگر شرایط تحصیل رشته کشاورزی در اسلواکی، هزینه 3500 یورویی در هر سال تحصیلی می باشد.

 

دانشگاه های کشاورزی اسلواکی

طبیعتا رشته مهندسی کشاورزی در اکثر دانشگاه های فنی مهندسی در کشورهای مختلف از جمله دانشگاه فنی براتیسلاوا و دانشگاه فنی کوشیتسه در کشور اسلواکی ارائه می گردد. اما دانشگاه های تخصصی رشته های مربوط به علوم کشاورزی نیز در سراسر دنیا وجود دارد که به طور تخصصی رشته های ارائه شده در آن ها به مقوله کشاورزی، صنایع غذایی و مباحث مرتبط با این موارد اختصاص دارد. در کشور اسلواکی نیز دانشگاه کشاورزی اسلواکی در نیترا چنین دانشگاهی به شمار می رود و شاخض ترین مورد در میان دانشگاه های کشاورزی اسلواکی به حساب می آید. خوشبختانه نام این دانشگاه در لیست وزارت علوم کشورمان برای سال تحصیلی 2020 2021 در میان دانشگاه های مورد تایید قرار گرفته است و عزیزانی که به تحصیل در این دانشگاه مشغول شوند، می توانند در صورت بازگشت به ایران در پایان تحصیلات خود، مدارک خود را بدون مشکل برای ارزشیابی ارائه کنند و در کشور خود نیز مشغول به کار شوند.

 

 

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل مهندسی کشاورزی در اسلواکی و تحصیل سایر رشته ها در این کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق  تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top