امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل رشته مدیریت در اتریش

یکی از محبوب ترین رشته ها در بسیاری از کشورهای دنیا (برعکس ایران) که همواره در صدر رشته های تحصیلی پولساز قرار دارد، رشته مدیریت است و در سالیان اخیر در کشور ما نیز اقبال به این رشته گسترش فراوانی یافته است. بسیاری از جوانان کشورمان همه ساله برای تحصیل مدیریت در خارج از کشور، به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای اروپایی وارد شده و در دانشگاه مقصد خود به تحصیل رشته مدیریت مشغول می شوند. برای علاقه مندان تحصیل ارزان در اروپا، یکی از بهترین گزینه های موجود، تحصیل رشته مدیریت در اتریش می باشد که موجب شده همه ساله تعداد زیادی از این عزیزان برای اخذ پذیرش تحصیلی اتریش اقدام نمایند.

  • تحصیل رشته مدیریت در اتریش
  • تحصیل مدیریت در اتریش
  • تحصیل رشته مدیریت در دانشگاه های اتریش

آشنایی با رشته مدیریت

مدیریت رشته ای بسیار وسیع است و طیف مشاغلی که برای آن در نظر گرفته می شود نیز بسیار گسترده می باشد. به عنوان مثال شخص فارغ التحصیل رشته مدیریت می تواند مدیر مالی یک شرکت شود، در آژانس های برندسازی مشغول شده یا آژانس برندسازی خود را باز کند، در زمینه خرید و فروش و بازاریابی فعالیت نماید و یا اینکه کارمند یک شرکت یا سازمان شود و برخی از فارغ التحصیلان مدیریت نیز به عنوان مشاور شرکت ها و سازمان ها در زمینه توسعه و مسائل اجرایی به فعالیت می پردازند. این گونه افراد معمولا تحصیلات تکمیلی مدیریت را در گرایشات مدیریت بازرگانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت تجارت الکترونیک و مدیریت منابع انسانی گذرانده اند و معمولا برای انجام پروژه ها نیز در بخش های اجرایی مدیرانی در نظر گرفته می شود که به برنامه ریزی و هماهنگی کلی و نظارت بر پروژه می پردازند.

از این رو با در نظر گرفتن طیف وسیع مشاغل رشته مدیریت، علاقه مندان تحصیل این رشته همه روزه در حال افزایش بوده و تعداد زیادی از جوانان کشورمان هم مشتاق تحصیل مدیریت در خارج از کشور می باشند. به عنوان مثال بسیاری از این عزیزان برای تحصیل رشته مدیریت در اتریش به این کشور اعزام شده و دوره های کارشناسی مدیریت که بین 3 تا 4 سال به طول می انجامد را می گذرانند.

 

هزینه تحصیل در رشته مدیریت در اتریش

از اصلی ترین دلایل دانشجویان ایرانی برای تحصیل در کشور اتریش مزیت ارزانی تحصیل در این کشور است. هر چند دیگر امکان تحصیل رایگان در اتریش تقریبا غیر ممکن شده است، اما اگر به میزان هزینه تحصیل در اتریش که 750 یورو در هر ترم برای کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی است نگاهی انداخته و آن را با هزینه تحصیل در سایر کشورهای معتبر مقایسه کنیم متوجه به صرفه بودن تحصیل در اتریش خواهیم شد.

همچنین علاوه بر مناسب بودن هزینه تحصیل در رشته مدیریت در اتریش، اعتبار دانشگاه های این کشور هم از نظر رنکینگ بین المللی و هم از نظر وزارت علوم کشورمان نیز دلیل دیگری برای انتخاب اتریش برای تحصیل رشته مدیریت در خارج از کشور می باشد.

 

دانشگاه های مدیریت اتریش

دانشگاه اقتصاد وین؛ دانشگاه وین، دانشگاه گراتز، دانشگاه اینسبروک و دانشگاه سالزبورگ معتبرترین دانشگاه های اتریش هستند که دوره های رشته مدیریت را در مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می کنند. البته دانشگاه های مدیریت اتریش فقط به این چند مورد محدود نیستند و دانشگاه های بسیار دیگری نیز در این کشور رشته مدیریت را ارائه می نمایند. اما بهترین دانشگاه های مدیریت اتریش که از نظر رنکینگ بین المللی بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده اند و همچنین مورد تایید وزارت علوم کشورمان هستند همین دانشگاه ها می باشند. البته هر زمان که قصد تقاضا برای اخذ پذیرش تحصیلی اتریش را داشتید بهتر است همان زمان سری به وبسایت وزارت علوم زده و به روز ترین لیست دانشگاه های مورد تایید این وزارتخانه را ملاحظه فرمایید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل رشته مدیریت در اتریش و تحصیل در این کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top