امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه یوهانس کپلر لینز

یکی از برترین دانشگاه های اتریش که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان نیز می باشد دانشگاه یوهانس کپلر لینز Johannes Kepler Universität Linz است که از مراکز آموزشی بسیار مدرن در سطح اروپا و جهان به شمار می رود و نامگذاری آن به افتخار دانشمند ستاره شناس و سرشناس یوهانس کپلر صورت گرفته است. تاسیس این دانشگاه به سال 1966 میلادی برمی گردد و در میان دانشگاه های برتر کشور اتریش جوان ترین دانشگاه به حساب می آید. شهر لینز یا لینتس که میزبان این دانشگاه می باشد سومین شهر بزرگ اتریش بوده و دیدنی ها و جاذبه های فرهنگی فراوانی چون بروکنرهاوس و موزه هنر لنتوس را در خود جای داده که همه ساله گردشگران فراوانی را نیز به سوی خود جذب می نماید. این شهر 200 هزار نفری که در کرانه رودخانه دانوب واقع شده است مرکز ایالت اوبراسترایش به معنای اتریش علیا می باشد و در سال 2009 این شهر به پایتختی فرهنگی اروپا برگزیده شده بود و جشن های فراوانی را میزبانی کرد.

  • رتبه دانشگاه یوهانس کپلر لینز از برترین دانشگاه های اتریش
  • دانشگاه یوهانس کپلر لینز
  • تحصیل در دانشگاه یوهانس کپلر لینز اتریش

رتبه دانشگاه یوهانس کپلر لینز

بر اساس آخرین رنکینگ بین المللی دانشگاه ها، رتبه دانشگاه یوهانس کپلر لینز اتریش، در میان دانشگاه های دنیا 642 می باشد. همچنین رنکینگ دانشگاه یوهانس کپلر لینز در داخل کشور اتریش نیز 7 می باشد که نشان می دهد این دانشگاه از برترین دانشگاه های اتریش به شمار می رود. رتبه دانشگاه لینز در میان دانشگاه های با عمر زیر 50 سال جهان نیز زیر 100 می باشد. همچنین این دانشگاه در میان دانشگاه های جوان آلمانی زبان نیز رتبه 5 را به خود اختصاص داده است.

همچنین لازم به ذکر است که این دانشگاه در زمینه تحصیلی علوم کامپیوتر بین رتبه 201 تا 250 دانشگاه های دنیا بوده و در رشته ریاضی نیز در رده 251 تا 300 بین المللی قرار دارد.

 

تحصیل در دانشگاه یوهانس کپلر

همه ساله به علت رنکینگ مناسب این دانشگاه، دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه یوهانس کپلر لینز JKU اقدام می کنند. هزینه ناچیز تحصیل در اتریش و سطح علمی و رنکینگ مناسب این دانشگاه از دلایل اصلی اقبال جوانان از سراسر دنیا برای تحصیل در دانشگاه یوهانس کپلر می باشد. هم اکنون حدود 14 درصد از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه یوهانس کپلر، دانشجویان بین المللی می باشند.

این دانشگاه با داشتن تفاهم نامه های همکاری با بیش از 40 دانشگاه معتبر دنیا از امکان تبادل استاتید، شرکت در کنفرانس های بین المللی و همکاری های تحقیقاتی بین دانشگاهی به خوبی برخوردار می باشد.

امکانات رفاهی مانند خوابگاه؛ تحصیل برای دانشجویان در این دانشگاه را راحت تر کرده است. این دانشگاه در شمال شرقی شهر لینز اتریش در سنت ماگدالنا قرار گرفته و با تراموا به مرکز شهر دسترسی سریع و مناسبی دارد.

یک کتابخانه مناسب نیز در این دانشگاه برای ارائه خدمت به دانشجویان تعبیه شده که در سال 1965 میلادی به بهره برداری رسیده و در حال حاضر حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار نسخه کتاب را در خود جای داده است.

 

رشته های دانشگاه یوهانس کپلر لینز

این دانشگاه در حال حاضر میزبان حدود 19 هزار دانشجو می باشد و رشته های دانشگاه یوهانس کپلر لینز در مقاطع مختلف تحصیلی حدود 60 مورد می باشد که در قالب دانشکده های این دانشگاه به دانشجویان ارائه می شوند.

این دانشگاه ابتدا به عنوان دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کسب و کار آغاز به کار نمود و سه سال بعد دانشکده علوم مهندسی آن نیز راه اندازی شد و در سال 1975 دانشکده حقوق نیز به مجموعه این دانشگاه اضافه شد.

جدیدترین دانشکده این دانشگاه دانشکده پزشکی دانشگاه یوهانس کپلر لینز است که در سال 2014 میلادی تاسیس و سالیانه به 300 داوطلب، پذیرش تحصیلی برای تحصیل پزشکی در دانشگاه یوهانس کپلر لینز اتریش را می دهد.

به طور کلی لیست دانشکده های دانشگاه لینز عبارتند از: دانشکده شیمی، دانشکده علوم کامپیوتر، دانشکده مهندسی پلیمر، دانشکده الکترونیک و فناوری اطلاعات، دانشکده مکاترونیک،  دانشکده ریاضیات و دانشکده فیزیک.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه یوهانس کپلر لینز و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top