امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه مونتان لئوبن اتریش

لئوبن شهری کوچک در استان اشتایرمارک اتریش با جمعیتی 25 هزار نفری است. یکی از کوچکترین دانشگاه های اتریش به نام دانشگاه مونتان در این شهر کوچک واقع شده است. این دانشگاه که یک دانشگاه فنی مهندسی به شمار می رود، برخلاف اینکه از نظر کمی یک دانشگاه کوچک به شمار می رود، از نظر کیفی، زیرساخت های آموزشی بسیار مناسبی داشته و همچنین ارتباط بسیار تنگاتنگی میان این دانشگاه با صنعت برقرار است. در حقیقت اکثر تحقیقات و پژوهش های انجام شده در این دانشگاه به نوعی در ارتباط و بعضا به سفارش صنایع انجام گرفته و منافع مشترکی برای دانشگاه، صنعت و دانشجویان ایجاد می نماید. آنقدر استانداردهای تحصیل و تحقیق در این دانشگاه بالاست که برخلاف تصور، دانشجویان این دانشگاه بیشتر از دانشجویان اکثر دانشگاه های برتر اتریش از تحصیل خود احساس رضایت دارند. در ادامه بیشتر به معرفی دانشگاه مونتان لئوبن اتریش می پردازیم.

  • دانشگاه مونتان لئوبن اتریش
  • رشته های تحصیلی دانشگاه مونتان لئوبن اتریش
  • دانشکده های دانشگاه لئوبن اتریش

تاریخچه دانشگاه لئوبن اتریش

دانشگاه لئوبن اتریش در سال 1840 میلادی در شهر لئوبن در ایالت استایرمارک بنا نهاده شد و تا به امروز همه ساله در حال پیشرفت به ویژه از نظر کیفی و مخصوصا هم در زمینه تحقیقات کاربردی بوده است. این دانشگاه مانند دانشگاه های بزرگی مثل دانشگاه سالزبورگ و دانشگاه گراتس و دانشگاه وین از نظر کمی در سطح خیلی بالایی نیست. ولی کیفیت آموزشی در رشته های فنی مهندسی در آن بسیار بالاست.

 

رشته های تحصیلی دانشگاه مونتان لئوبن اتریش

تنوع رشته های تحصیلی دانشگاه مونتان لئوبن اتریش در مقایسه با سایر دانشگاه های مطرح این کشور زیاد نیست. زیرا این دانشگاه صرفا یک دانشگاه فنی مهندسی بوده و بیشتر رشته های آن نیز در همین زمینه و به ویژه در زمینه نفت، انرژی و معدن می باشند. از مهم ترین رشته ها و دوره های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه مونتان لئوبن می توان به این موارد اشاره کرد:

مهندسی مواد نفتی

مهندسی و علوم پلیمر

تکنولوژی انرژی صنعتی

ماشین آلات معدنی و حفاری

مهندسی منابع معدنی

مهندسی متالورژی

علوم مواد

حفاظت محیط صنعتی

تدارکات صنعتی

علوم زمین شناسی کاربردی

 

 

دانشکده های دانشگاه لئوبن اتریش

گروه های آموزشی و دانشکده های دانشگاه لئوبن اتریش عبارتند از:

گروه مهندسی برق

گروه مهندسی مکانیک

گروه تکنولوژی فرآیند و حفاظت از محیط زیست

گروه مهندسی و علوم پلیمر

گروه ریاضیات و فناوری اطلاعات

گروه شیمی تجزیه و فیزیک

گروه ژئوفیزیک

گروه متالورژی

گروه مهندسی نفت و منابع معدنی

گروه مهندسی محصولات

گروه علم مواد

گروه اقتصاد

 

هزینه تحصیل در دانشگاه مونتان لئوبن

برای شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا هزینه تحصیل در دانشگاه مونتان لئوبن اتریش مانند سایر دانشگاه های این کشور رایگان و برای اتباع کشورهای دیگر ۷۴۶ یورو می باشد.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه مونتان لئوبن و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top