امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی

از میان 138 شهر کشور اسلواکی شهر ژیلینا یا به زبان اسلواکی Žilina شهرت قابل ملاحظه ای دارد و با قرار گرفتن در شمال این کشور به مرز کشورهای جمهوری چک و همچنین لهستان نزدیک است. حدود 85302 نفر جکعیت ساکنین شهر ژیلینا را تشکیل می دهند. از جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی می توان به کلیساهای متعدد و زیبا با معماری خاص و همچنین چشم اندازهای زیبا از کوههای مالافاترا، سد ژیلینا، تپه استرانیک و موزه هنر ژیلینا اشاره کرد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  • جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی
  • سد ژیلینا از جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی
  • تپه استرانیک از جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی

 

سد ژیلینا

سد ژیلینا نیز از جذاب ترین جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی به شمار می رود که می توان در محدوده سد، از مسیرهای اسکیت، دوچرخه سواری، پیاده روی و همچنین زمین های تعبیه شده برای والبیال و بسکتبال استفاده کرده و لحظات خوشی را گذراند.

 

تپه استرانیک

در محدوده سد ژیلینا تپه ای زیبا و توریستی به نام تپه استرانیک وجود دارد که از روی تپه استرانیک می توان هیجان پاراگلایدر سواری را هم تجربه کرد. تپه استرانیک نیز یکی از بهترین جاذبه های توریستی ژیلینا محسوب می شود

 

موزه هنر ژیلینا

موزه هنر ژیلینا نیز که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری ژیلینا اسلواکی به شمار می رود، آثار متعددی از هنرمندان کشور اسلواکی اعم از آثار کلاسیک و آثار معاصر را در خود جای داده و همه روزه پذیرای علاقه مندان به هنر و فرهنگ است.

 

بزرگراه مواصلاتی جدید ژیلینا

بزرگراه جدید سه خطه که دور شهر ژیلینا اسلواکی در سال 2018 به بهره برداری رسیده است، بخشی از مسیرهای چند منظوره اروپا را تشکیل می دهد. این پروژه به حمل و نقل بهتر و سریعتر در اسلواکی و همچنین حمل و نقل بین المللی در اروپا کمک شایانی کرده و نیز راه های مواصلاتی برای ورود گردشگران از طریق زمینی به کشور اسلواکی را نیز از نظر ایمنی بهبود بخشیده است. یک بخش برآمده آن که 1500 متر از سطح بالاتر می باشد خود به یکی از جاذبه های توریستی ژیلینا تبدیل شده است. این بخش به صورت یک پل هلالی شکل و زیبا بر روی آب دریاچه سد قرار گرفته است.

 

همچنین تعدادی از برترین دانشگاه های اسلواکی هم در شهر ژیلینا قرار گرفته اند و از دلایل شهرت این شهر کشور اسلواکی به حساب می آیند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل رشته های فنی مهندسی و پزشکی و سایر رشته ها در دانشگاه های اسلواکی و همچنین دریافت وقت مشاوره، با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق شماره ذیل تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top