امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش

کشور اتریش ببشتر به برگزاری مسابقات اسکی آلپاین و پیست های معروف ورزش های زمستانی شناخته می شود که همه ساله علاقه مندان زیادی به ورزش های زمستانی برای اسکی به کوه های آلپ می روند، از شهر زیبای اینسبروک اتریش  نیزدیدن می نمایند. البته باید در نظر داشت که جاذبه های توریستی اینبسروک اتریش فقط محدود به یک پیست اسکی نیست و این شهر دیدنی جذابیت های فراوانی برای گردشگران دارد و گردشگران از گذران لحظات خود در این شهر زیبای اتریش نهایت لذت را خواهند برد. در ادامه این مطلب بیشتر به معرفی جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش خواهیم پرداخت.

  • جاذبه های توریستی اینسبروک
  • جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش
  • جاذبه های اینسبروک اتریش

قلعه آلپنزو اینسبروک

از اصلی ترین جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش، قلعه آلپنزو اینسبروک تیرول یا Alpenzoo Innsbruck Tyrol است. قدمت این قلعه تاریخی به قرن 15 میلادی بر می گردد. محل دقیق قرارگیری آن یک کیلومتری شمال شهر قدیمی اینسبروک می باشد. امروزه این بنا به عنوان باغ وحشی دیدنی در دل کوهستان های آلپ  کاربرد دارد و در حال حاضر بیش از 2000 حیوان از 150 گونه متفاوت در این باغ وحش زیبا و کوهستانی نگهداری می شوند.

 

قصر امبراس اینسبروک

یکی دیگر از مهم ترین جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش، قصر امبراس اینسبروک می باشد که Schloss Ambras نامیده شده و یک کاخ و قلعه متعلق به دوره رنسانس است. این قلعه یا کاخ زیبا و با شکوه بالای شهر اینسبروک اتریش در ارتفاع 1926 فوت بالاتر از سطح دریا واقع شده که در قرن 16 میلادی در محل قبلی یک قلعه قدیمی تر که متعلق به قرن دهم میلادی بوده است احداث شده است.

ارزش قصر امبراس اینسبروک فقط از نظر معماری نیست و از نظر فرهنگی و تاریخی نیز ارزش زیادی را دارا می باشد. این بنا مربوط به دوران دوک بزرگ فردیناند دوم است که در بین سال های 1567 تا 1595 میلادی این مکان محل اقامت خانواده وی نیز بوده است. وی مجموعه داری بزرگ در زمینه آثار هنری محسوب می شده است. پسر فردیناند اول که شاهزاده تیرول به حساب می آمده در دوران خود دستور تغییر قلعه قرون وسطایی آمبراس را به قلعه ای رنسانسی داد و سپس قلعه تغییر یافته را به همسرش هدیه می کند.

 

کلیسای سنت جیمز اینسبروک

از دیگر جاذبه ها و دیدنی های این شهر، کلیسای سنت جیمز اینسبروک The Cathedral of St. James است. این کلیسای زیبا در محله دومپلانژ شهر اینسبروک واقع شده است. در مورد این کلیسا لازم به ذکر است که امروزه دیگر این کلیسا دیگر یک کلیسای محلی به شمار نمی رود و کلیسای جامع اینسبروک محسوب می شود. از مشخصه های اساسی این بنا برج های دوقلوی آن هستند که شهرت خاصی دارند.همچنیننقاشی های سقفی، محراب مرمر و گچ کاری های شکوهمند نیز از دیگر بخش های شاخص آن محسوب می شوند.

 

ساختمان سقف طلایی اینسبروک

خیابان هذتزوک شهر اینسبروک از مهم ترین خیابان های این شهر بوده و در این خیابان شهر اینسبروک ساختمان های شاخصی واقع شده اند و از مهم ترین آنها ساختمان سقف طلایی اینسبروک یا The Golden Roof را می توان نام برد. این ساختمان این است که در سال 1496 میلادی به مناسبت ازدواج ماکسیمیلیان اول با بیانکا ماریا اسفورزا این بنا ساخته شد. این ساختمان پنجره زیبا و بالکن خاصی به سبک معماری گوتیک داراست. سقف این ساختمان از کاشی های مسی پوشیده شده است.

 

کلیسای هوف کیرشه اینسبروک

یکی دیگر از جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش و از خاص ترین بناهای موجود در این شهر کلیسای هوف کیرشه اینسروک یا Katholische Hofkirche می باشد که در سال 1563 میلادی با سبک معماری گوتیک به صورت سرسره مانند با 3 راهرو و یک محراب باریک ساخته شد. در قرن شانزدهم بخشی به نام موزه امپراتور ماکسیمیلیان اول هم به این بنا افزوده شد و این بخش را بهترین نمونه باقی مانده از معماری رنسانس آلمان می دانند.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top