امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

جاذبه های توریستی گراتس اتریش

گراتس دومین شهر بزرگ اتریش است که در کنار رود مور قرار گرفته و طبیعتی بی نظیر شامل دره های عمیق و فوق العاده زیبا، کوه های مرتفع، مراتع سرسبز و انبوه را دارا می باشد. غیر از مواهب طبیعی در این شهر، معماری غنی تاریخی در قلعه ها، کلیسا ها، کاخ ها و سایر ساختمان ها همراه با جلوه هایی از معماری مدرن بشدت رخ می نماید. اکثر بناهای تاریخی به جای مانده در این شهر مربوط به سبک معماری باروک می باشند. گراتس را شهر موزه ها نیز می نامند و تعداد زیادی موزه مانند موزه هنر و موزه اسلحه سازی در این شهر بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارند. همچنین گردشگران در شهر گراتس از غذاهای لذیذ که خود از اصلی ترین جاذبه های توریستی گراتس اتریش به شمار می رود نیز می توانند استفاده نمایند. ناگفته نماند که دیگر لقب شهر گراتس، شهر لذت آشپزی می باشد که در سال 2008 به این شهر داده شد.

  • جاذبه های توریستی گراتس اتریش
  • جاذبه های توریستی گراتس
  • جاذبه های توریستی گراتس اتریش

 

این شهر که در جنوب شرقی کشور اتریش واقع است، بیش از 270 هزار نفر جمعیت دارد. این شهر از نظر تاریخی نیز بسیار کهن بوده و نشانه هایی از عصر مس در آن یافت شده است. این شهر در سال 1999 میلادی در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. همچنین در سال 2003 میلادی، گراتس به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا برگزیده شد.

 در عین حال که این شهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی بوده و یک شهر توریستی به حساب می آید، به علت وجود دانشگاه هایی مانند دانشگاه گراتس، دانشگاه فنی گراتس و همچنین دانشگاه موسیقی و هنرهای دراماتیک گراتس، میزبان دانشجویانی پرتعداد از سراسر دنیا می باشد. حضور این جمعیت دانشجو که بیش از 44 هزار نفر در حال حاضر می باشند، این شهر را به یک شهر دانشگاهی نیز تبدیل کرده است.

 

کلیسای جامع گراتس

در حدود سال های 1438 تا 1462 میلادی کلیسای جامع گراتس یا Graz Cathedral به عنوان یکی از اولین کلیساهای اتریش با معماری چشم نواز برای عبادت مسلمانان کاتولیک ساخته شد و امروزه نیز بشدت مورد توجه گردشگران می باشد.

 

کاخ اگنبرگ گراتس

یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی گراتس اتریش، قصر اگنبرگ یا Schloss Eggenberg است که دارای یک نگارخانه، بوستان و کاخ سه طبقه است و همواره میزبان گردشگرانی از سراسر دنیا می باشد. کاخ اگنبرگ گراتس، که مساحتی بیش از 8000 متر مربع دارد در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. به همین جهت امروزه تلاش زیادی در زمینه حفط و نگهداری از آن صورت می پذیرد.

 

منطقه تاریخی گراتس

از اولین محله های شهری ایجاد شده در این منطقه از کشور اتریش، منطقه تاریخی گراتس است که در لیست میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است. گردشگران همواره در کوچه ها و گذرگاه های این محله حضور دارند و از جاذبه های توریستی گراتس اتریش، نهایت استفاده را می برند.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top