امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل مهندسی کامپیوتر در اسلواکی

رشته مهندسی کامپیوتر از محبوب ترین رشته های تحصیلی در میان جوانان در سراسر دنیا به شمار می رود. امروزه بسیاری از مسائل اصلی و روزمره زندگی انسان به کامپیوتر و دستکاه های دیجیتال مربوط به آن وابسته شده و تاثیر و نفوذ این سیستم ها در زندگی بشر هر روز سرعت بیشتری می گیرد. امروزه ما برای عادی ترین کارهای روزمره زندگی خود از کامپیوتر، موبایل، تبلت و سایر گجت ها بهره می بریم و اپلیکیشن ها و نرم افزارهایی که موجود هستند و مرتب برای راحتی کاربران به روز هم می شوند، خدمات بسیار مناسب و دارای کیفیت و سرعت عالی را به ما ارائه می نمایند که همین مورد موجب گسترش استفاده از آن ها نیز می شود. از این نظر این رشته در روزگار امروز از کاربردی ترین رشته ها محسوب شده و بازار کار بسیار گسترده ای هم دارد. به همین دلیل دانشجویان ایرانی زیادی هم ترجیح می دهند به تحصیل مهندسی کامپیوتر در خارج از کشور اقدام کنند. یکی از بهترین گزینه ها برای این عزیزان تحصیل مهندسی کامپیوتر در اسلواکی است.

  • تحصیل مهندسی کامپیوتر در اسلواکی
  • دانشگاه های مهندسی کامپیوتر اسلواکی
  • هزینه تحصیل رشته کامپیوتر در اسلواکی

دانشگاه های مهندسی کامپیوتر اسلواکی

بدون شک در میان دانشگاه های مهندسی کامپیوتر اسلواکی هم بهترین گزینه دانشگاه تکنیک براتیسلاوا می باشد که برترین دانشگاه فنی مهندسی این کشور است و رتبه جهانی آن نیز بر اساس اعلام موسسه کیو اس برای سال ۲۰۲۰ بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ تعیین شده است. همچنین تحصیل مهندسی کامپیوتر در دانشگاه تکنیک براتیسلاوا از منظری دیگر هم برای دانشجویان ایرانی مناسب است و آن مورد تایید بودن این دانشگاه توسط وزارت علوم کشورمان است. زیرا در لیست منتشر شده در سایت این وزارتخانه برای سال تحصیلی ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ ، نام دانشگاه تکنیک براتیسلاوا بعنوان یک دانشگاه مورد تایید قرار گرفته است. دانشجویان ایرانی که قصد دارند بعد از اتمام تحصیل مهندسی کامپیوتر در اسلواکی به ایران برگردند و در کشور خودمان مشغول به کار شوند این دانشگاه برایشان گزینه ای ایده آل خواهد بود.

اما رتبه دوم دانشگاه های مهندسی کامپیوتر اسلواکی اختصاص دارد به دانشگاه فنی کوشیتسه که این دانشگاه نیز رتبه جهانی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ را داراست. اما برای دانشجویان ایرانی که قصد دارند پس از تحصیل مهندسی کامپیوتر در اسلواکی به ایران بازگشته و در وطن مشغول به کار شوند به هیچ وجه گزینه مناسبی نیست. چون نام این دانشگاه در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم کشورمان قرار ندارد. اما اگر دانشجویی قصد دارد پس از اتمام تحصیل مهندسی کامپیوتر در اسلواکی در این کشور یا سایر کشورهای اروپایی مشغول به کار شود این دانشگاه گزینه مناسبی برای وی است. زیرا مدارک تحصیلی این دانشگاه در سراسر نقاط اتحادیه اروپا مورد تایید می باشد.

 

هزینه تحصیل رشته کامپیوتر در اسلواکی

درست همانند سایر رشته های فنی مهندسی، هزینه تحصیل رشته کامپیوتر در اسلواکی هم حدود ۳۵۰۰ یورو در سال می باشد که هزینه ای مناسب برای تحصیل مهندسی کامپیوتر در اروپا به شمار می رود. لازم به ذکر است که هزینه تحصیل رشته کامپیوتر در اسلواکی در کلیه دانشگاه های این کشور یکسان می باشد و بر اساس نوع دانشگاه انتخابی متغیر نخواهد بود.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل مهندسی کامپیوتر در اسلواکی و تحصیل سایر رشته ها در این کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top