امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل حسابداری در اتریش

حسابداری یکی از رشته های بسیار کاربردی و پرطرفدار در سراسر دنیاست که معمولا فارغ التحصیلان آن شانس مناسبی برای یافتن کار دارند و در اکثر کشورهای دنیا دارای بازار کار بسیار مناسبی است؛ بطوری که برخی حتی حاضرند این رشته را در خارج از کشور تحصیل کنند. در کشورهای اروپایی مانند اتریش این رشته از بهترین و پرمتقاضی ترین رشته های دانشگاهی محسوب می شود و از این رو دانشگاه های این کشور جهت اعطای پذیرش تحصیل در رشته حسابداری با خیل کثیری از متقاضیان روبرو می شوند و چاره ای به جز برگزاری آزمون ورودی برای آن ها باقی نمی ماند. به همین علت متقاضیان تحصیل حسابداری در اتریش باید از قبل خود را به خوبی به زبان آلمانی مسلط کرده و برای شرکت در آزمون ورودی دوره های تحصیل حسابداری در اتریش خود را آماده کنند.

  • تحصیل حسابداری در اتریش
  • هزینه تحصیل رشته حسابداری در اتریش
  • دانشگاه های حسابداری اتریش

از مهم ترین نکات در زمینه تحصیل حسابداری در اتریش می توان به این اشاره کرده که دوره های لیسانس حسابداری در این کشور همگی به زبان آلمانی ارائه می شوند و برای ورود به دوره های تحصیل حسابداری در اتریش به زبان آلمانی باید مدرک زبان آلمانی ارائه نمود. طبیعتا برای اخذ پذیرش ورود به دوره های انگلیسی زبان نیز نیاز به ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی چون آیلتس و تافل می باشد. این بدین معناست که تحصیل حسابداری در اتریش نیز مانند تحصیل سایر رشته ها در این کشور به هیچ وجه بدون مدرک زبان امکانپذیر نمی باشد.

حسابداری مالی، حسابداری مدیریتی، سیستم ها و خدمات حسابرسی، حسابداری مالیاتی و کارکرد اقتصاد ریز و کلان را می توان اصلی ترین شاخه ها و تخصص های این رشته دانست که در دانشگاه های حسابداری اتریش به آن ها پرداخته می شود

 

هزینه تحصیل رشته حسابداری در اتریش

تا چند سال پیش چیزی به عنوان هزینه تحصیل رشته حسابداری در اتریش به طور کلی فاقد معنا بود. زیرا دوره های تحصیل در دانشگاه های اتریش در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف به صورت کاملا رایگان ارائه می شدند. به طور کلی هزینه تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه های دولتی اتریش یکسان است. حتی مقطع تحصیلی نیز عاملی برای متفاوت شدن هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور نمی باشد. به طور دقیق تر هزینه تحصیل رشته حسابداری در اتریش درست همانند سایر رشته ها در این کشور بوده و حدود 750 یورو در هر ترم تحصیلی، معادل 1500 یورو در هر سال تحصیلی می باشد. اگر هزینه تحصیل رشته حسابداری در اتریش را با سایر کشورهای اروپایی مقایسه نماییم، متوجه می شویم که تحصیل حسابداری در اتریش در قیاس با اکثریت قاطع کشورها بسیار بسیار به صرفه است.

 

دانشگاه های حسابداری اتریش

طبیعتا در میان دانشگاه های حسابداری اتریش می توان دانشگاه اقتصاد و بازرگانی وین را شاخص ترین مورد دانست. زیرا این دانشگاه به طور تحصصی روی مباحث اقتصاد، مدیریت و حسابداری متمرکز است و از بهترین دانشگاه های علوم اقتصادی و مدیریت در اروپا به حساب می آید. اما دانشگاه وین برترین دانشگاه اتریش نیز رشته حسابداری را به دانشجویان مشتاق تحصیل حسابداری در اتریش ارائه می دهد. دانشگاه اروپای مرکزی در وین و مدرسه کارآفرینی اینسبروک نیز دیگر موارد از دانشگاه های حسابداری اتریش به حساب می آیند. دیگر داشنگاه برتر اتریش که رشته حسابداری را ارائه می دهد دانشگاه اینسبروک می باشد.

همچنین رشته حسابداری در دانشگاه های علمی کاربردی یا فاخ هوخ شوله های متعددی در کشور اتریش مانند دانشگاه علمی کاربردی اف اچ کمپوس در گراتس، دانشگاه علمی کاربردی ویرشافت، دانشگاه علمی کاربردی بی اف آی وین، دانشگاه علمی کاربردی اوبراسترایش، و دانشگاه علمی کاربردی کوفشتاین تیرول نیز به دانشجویان مشتاق تحصیل حسابداری در اتریش ارائه می گردد.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل حسابداری در اتریش و تحصیل سایر رشته ها در این کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top