امروز: جمعه 31 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل مهندسی عمران در اتریش

یکی از محبوب ترین رشته های فنی مهندسی در دنیا و از جمله در کشور عزیز خودمان، رشته مهندسی عمران یا همان راه و ساختمان است که در تمامی دنیا در بهترین دانشگاه ها برای تحصیل به دانشجویان ارائه می گردد. این رشته به علت پیشرفت های فناوری که به کیفیت ساخت و سرعت ساخت کمک شایانی کرده اند، بسیار تکنولوژی محور و تجهیزات محور است و طبیعتا فرصت تحصیل مهندسی عمران در اتریش می تواند برای دانشجویان از سراسر دنیا موقعیت مناسبی برای آشنایی با بهترین و بروز ترین تکنولوژی ها و تجهیزات و مصالح برای ساخت و ساز سریع و با کیفیت را مهیا کند. زیرا اتریش کشوری بشدت صنعتی و مدرن در قلب اروپاست و صنایع این کشور در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات و تجهیزات ساخت و ساز مسکن و همچنین راهسازی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند.

  • تحصیل مهندسی عمران در اتریش
  • دانشگاه های مهندسی عمران اتریش
  • مزایای تحصیل در رشته مهندسی عمران در اتریش

دانشگاه های مهندسی عمران اتریش

طبیعتا دانشگاه های مهندسی عمران اتریش پرتعدادند و دانشکده های مهندسی بسیاری از دانشگاه های عمومی کشور اتریش نیز ارائه دهنده رشته مهندسی عمران می باشند. اما بدون شک بهترین و معتبر ترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل رشته مهندسی عمران عبارتند از : دانشگاه فنی وین یا صنعتی وین، دانشگاه فنی گراتس و دانشگاه اینسبروک. این دانشگاه های درجه یک و سایر دانشگاه های کشور اتریش، رشته مهندسی عمران را در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهند. دوره های مقطع کارشناسی عموما به زبان آلمانی برگزار می شود. اما دوره های تحصیل مهندسی عمران در اتریش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند.

البته برخی گرایش های عمران نیز در برخی دانشگاه های اتریش به صورت تخصصی ارائه می گردد. به عنوان مثال در دانشگاه بودن کولتور وین یا همان دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی وین رشته ای به نام مهندسی عمران با گرایش مخاطرات طبیعی (یا بلایای طبیعی) ارائه می گردد که در حقیقت در زمینه تخصصی حفظ محیط زیست برای مقابله با بلایای طبیعی تمرکز دارد.

همچنین در بسیاری از دانشگاه های علمی کاربردی کشور اتریش که به فاخ هوخ شوله ها معروف هستند، رشته مهندسی عمران در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه می گردد.

 

مزایای تحصیل در رشته مهندسی عمران در اتریش

همان طور که ذکر شد، اتریش یک کشور بسیار بسیار صنعتی و پیشرفته بوده و در زمینه های مختلف فناوری از سرآمدان در میان کشورهای اتحادیه اروپا به حساب می آید. طبیعی است که صنایع این کشور صنعتی در زمینه راه و ساختمان نیز در وضع بسیار خوبی باشند. در حقیقت در این کشور بهترین و به روز ترین روش های ساخت و ساز ساختمان و همچنین راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه علاوه بر کیفیت و مقاومت ساختمان، سرعت ساخت نیز برای پروژه های ساختمانی بسیار اهمیت پیدا کرده است. از این رو به مصالح و روش های ساخت جدید برای بالا بردن سرعت ساخت و ساز نیاز است که در این زمینه هم تولید کنندگان اتریشی بسیار معتبری در حال فعالیت هستند. از این رو از اصلی ترین مزایای تحصیل در رشته مهندسی عمران در اتریش می تواند آشنایی با روش ها، تجهیزات، ماشین آلات و مصالح مدرن و به روز ساخت و ساز ساختمان و همچنین راهسازی باشد.

همچنین تحصیل در دانشگاه های اتریش با داشتن رتبه های بین المللی عالی، موجب می شود فارغ التحصیلان بتوانند هم در خود اتریش و هم در سایر کشورهای اتحادیه اروپا شانس زیادی برای پیدا کردن کار مناسب داشته باشند. دانشجویانی که پس از تحصیل مهندسی عمران در اتریش قصد بازگشت به ایران و کار در کشور خودمان را دارند هم باید بدانند که اکثر دانشگاه های برتر این کشور مورد تایید وزارت علوم ایران هستند و مدارک تحصیلی این عزیزان در ایران به راحتی و بدون مشکل مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل مهندسی عمران در اتریش و تحصیل در این کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top